ARA A PORTADA
Derrota mercantilista i empat arlequinat a la Divisió d'Honor Juvenil

- Derrota mercantilista i empat arlequinat a la Divisió d'Honor Juvenil

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 28 de març de 2024 a les 12:26
Sense victòries sabadellenques a la jornada intersetmanal a la Divisió d’Honor Juvenil. El CE Mercantil va caure de forma cruel a Girona (3-2) mentre que el CE Sabadell va rescatar un punt al camp de l’EF Gavà (1-1) i ja frega la permanència.
El conjunt d’Albert Milà anava al camp d’un dels equips que es troba en descens amb la intenció de deixar la salvació enllestida. En una primera part de gran igualtat i poques ocasions, cap dels dos va poder obrir el marcador. A la represa, els locals es van avançar als primers minuts a través de Daniel Rocafull. Amb el gol, el Sabadell va fer una passa endavant. Alya Camara va fregar la igualada en dues grans ocasions i finalment el premi el va trobar Mario Jaspe que va posar el definitiu empat a 1. Els arlequinats, que ara són vuitens, engrandeixen l’escletxa amb el descens fins als vuit punts amb només quinze en joc. La propera jornada visitaran la Joan Gamper per a enfrontar-se al Barça.
Sembla que més haurà de patir el Mercantil que no va poder refer-se de l’última dolorosa ensopegada a una nova derrota a Girona. Els locals es van avançar als primers minuts i això va esperonar un conjunt mercantilista que va cercar l’empat amb insistència gaudint de grans ocasions.
Va ser al segon temps, però, que va arribar la reacció. Els mercantilistes van igualar gràcies a un gol en pròpia porteria i, pocs minuts després, Alejo Orozco va capgirar el marcador amb l’1 a 2. Quan tot semblava decidit i els tres punts viatjarien fins al barri de Gràcia, Adrià Mora va tornar a igualar el marcador i la gerra d’aigua freda va caure sobre els jugadors de Carlos López al minut 97 amb un penal que va transformar Adrian Cantero i que va suposar el definitiu 3 a 2.
Tot i l’ensopegada, el Mercantil és novè a la taula amb sis punts de marge respecte a la zona vermella. La jornada vinent, oportunitat de refer-se amb la visita al Joan Murtró de l’equip revelació del grup 3 de Divisió d’Honor, el Badalona.
Notícies recomenades
-
Esports Doble compromís de Supercopa d'Espanya per al CN Sabadell a la Sant Jordi
-
Esports Aleix Gómez i Dani Fernández, campions del món de clubs amb el Barça
-
Esports Ferran Costa: "Tinc la seguretat que tots els jugadors es deixaran l'ànima al camp, això és el que em fa sentir més orgullós"
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys