ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
L'Astralpool masculí també vol apuntar-se a una 'Final Four'
- L'Astralpool masculí també vol apuntar-se a una 'Final Four'
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 26 d’abril de 2024 a les 12:54
Actualitzat el 26 d’abril de 2024 a les 16:25
L'Astralpool rep l'Steaua Bucarest a la Finetwork Aquàtics aquest dissabte (12:30h) amb la intenció de tancar la seva presència a la 'Final Four' de l'Eurocup. El conjunt de Quim Colet té un gol d'avantatge aconseguit al partit d'anada (5-6), però no se'n refia dels romanesos. "Sabem que si guanyem passarem l'eliminatòria, per tant, afrontem el duel com si no haguéssim jugat l'anada. Estem molt motivats i amb moltes ganes de jugar el que per nosaltres és una final i en una final només et val guanyar. Físicament tenim algun jugador tocat, però res greu", afirma el tècnic.
El partit serà especial perquè serà l'últim de la temporada a la Finetwork Aquàtics de Can Llong. "Sembla que la 'Final Four' serà a Atenes i, per tant, el duel és més especial perquè acomiadem la temporada europea a casa. Volem fer un bon partit i gaudir amb la gent", admet un Colet que té clara la clau del matx': "sortir mentalitzats per guanyar i no especular. Si sortim relaxats anirem fora" i també destaca "poder imposar un ritme alt des de l'inici".
L'Steaua és un conjunt de sobres conegut per l'Astralpool. Sabadellencs i romanesos es van enfrontar a la fase de grups de la Champions i ara als quarts de l'Eurocup. Fins ara, tots els duels han acabat amb triomf del CN Sabadell, però tal com va avisar Edu Lorrio abans del partit d'anada, "són un equip molt més madur". Això es va veure reflectit a Bucarest fa quinze dies on l'enfrontament va ser molt més igualat que els dos anteriors. "Va ser un enfrontament igualat i, tot i que en atac no vam estar molt fins, el més positiu és que vam guanyar. Quan vam jugar allà a la Champions no vam fer un bon partit i vam aconseguir un triomf còmode. És la gran mostra de l'evolució que han fet".
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | Ricardo García, del Club Billar Monforte, nou campió de Catalunya de Billar a Tres Bandes a Sabadell
-
Esports
Empat agredolç del filial del CE Sabadell davant del Martinenc
-
Esports
El juvenil tanca la primera volta amb derrota
-
Esports
Golejada de líder del CE Sabadell al Rico Pérez
-
Esports
Xavi Moreno, primer reforç hivernal del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria