ARA A PORTADA
La Sabadellenca celebra la setena edició del Torneig Solidari de Malalties Rares en Nens
- La Sabadellenca celebra la setena edició del Torneig Solidari de Malalties Rares en Nens
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
14 de juny de 2024 a
les 12:55
Actualitzat el
14 de juny de 2024 a les
14:35
La UE Sabadellenca celebra aquest dissabte la setena edició del Torneig Solidari de Malalties Rares en Nens. Enguany, la iniciativa que va començar el 2015, destinarà la recaptació en l’ajuda a la Vega, que té càncer, i a l’Ari, que pateix ictiosi, una malaltia que afecta la pell.
La jornada comptarà amb partits de futbol7 en categoria benjamí, aleví i inclusiu, futbol femení i de veterans amb la participació de pares i mares del club i zumba multitudinari amb monitors. La recaptació per a continuar ajudant la investigació i suport dels infants amb malalties rares arribarà des del bar solidari -que aportarà tota la recaptació a la causa-, la venda de tiquets de la rifa que donarà una desena de premis i el gruix d’ingressos que arribarà a través de la subhasta de samarretes que es fa per internet i començarà el dia 1 de juliol.
L’organització també ha habilitat una fila 0 per a tothom qui vulgui col·laborar. Les activitats es duran a terme al Municipal La Creu de forma ininterrompuda durant dotze hores i hi treballaran més d’un centenar de voluntaris pel correcte desenvolupament d’una nova edició del Torneig Solidari.
Notícies recomenades
-
Esports
Va perdre l’oïda amb dos anys i ara és internacional d’escacs: “Sense recursos no es pot competir”
-
Esports
Torna la Champions per a l'Astralpool CN Sabadell amb un derbi vallesà
-
Esports
Karate i kyokushin internacional de nivell, a Sabadell
-
Esports
El jove sabadellenc que ja és campió d'Europa de jujitsu: "Fa només un any que competeixo"
-
Esports
La castellarenca Gina Torres, campiona estatal sub-20 de marxa
-
Esports
El CE Sabadell guanya el Nàstic en els penals i es classifica per a la final de la Copa Catalunya