ARA A PORTADA
- La prioritat del CE Sabadell és un porter: sona el basc Gaizka Campos (Intercity)
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
26 de juny de 2024 a
les 16:43
Actualitzat el
26 de juny de 2024 a les
16:44
L'operació de reconstrucció esportiva no s'atura en el Centre d'Esports. De moment, ja s'han produït sis fitxatges, l'últim el del lateral esquerre Juanma Garcia (Orihuela), i ara la prioritat és aconseguir un porter de nivell per afrontar el repte de l'ascens a Primera Federació amb garanties.
És una peça cabdal i la direcció esportiva que encapçala Lucas Viale vol filar molt prim. Té diferents fronts oberts ara mateix, però un dels noms que ha sonat és el del basc Gaizka Campos, que ha jugat les dues últimes temporades a l'Intercity alacantí, a Primera Federació, compartint vestidor el curs passat amb el central David Cámara, una de les incorporacions arlequinades.
Gaizka Campos té 26 anys i una notable envergadura (1,90 m). Nascut a Barakaldo, ha passat per diversos equips com el Barakaldo, Numancia -amb el qual va arribar a debutar a Segona A-, els filials de Valladolid i Celta i l'Intercity, on ha disputat un total de 34 partits aquestes dues últimes temporades a Primera Federació. Va tenir una dura competència amb el veteraníssim Manu Herrera. De moment, sembla una de les opcions que podria tenir damunt la taula el Centre d'Esports per cobrir la porteria 24/25.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Doble pantalla gegant per seguir el Mundial
-
Esports
Miguel Ángel Rodríguez no serà el delegat del CE Sabadell en el retorn al futbol professional
-
Esports
L'estiu en moviment: els campus com a alternativa de conciliació
-
Esports
FOTOS | El Club Tennis Sabadell celebra el seu sopar de final de temporada
-
Esports
Un dia va aixecar el dit i ja no va parar d’explicar històries
-
Esports
Miki Codina, segon reforç del CE Sabadell