ARA A PORTADA
- Alberto Trapero, tres mesos de baixa
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
19 d’agost de 2024 a
les 16:29
Actualitzat el
19 d’agost de 2024 a les
16:31
Males notícies per al CE Sabadell. El club ha confirmat oficialment l'abast de la lesió d'Alberto Trapero, que estarà entre 8 i 12 setmanes de baixa després d’una unió miotendinosa distal del bessó intern de la cama esquerra. El central de Vigo és l'únic futbolista del Centre d'Esports que no ha tingut minuts durant la pretemporada. Trapero va ser l'últim a arribar i, després de fer treball específic la primera setmana d'entrenaments, a la segona va patir la lesió.
D'aquesta manera, Alberto Trapero es perdrà uns tres mesos de competició en la segona lesió de llarga durada a la plantilla de David Català, després de la baixa de Peque Polo. Aquest contratemps canvia el full de ruta de Lucas Viale de cara al final del mercat. Ara, una de les prioritats és incorporar un efectiu més en una defensa que a Badalona es va presentar gairebé sota mínims després de l'ensurt de Diego Cámara al Prat, que el va deixar fora de combat durant l'última setmana.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | La millor esgrima de l'Estat fa parada a Sabadell, però amb més brevetat de la prevista pel temporal
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell masculí debuta a la Champions amb una visita al campió montenegrí
-
Esports
El CE Sabadell ja coneix el seu primer rival a la Copa del Rei
-
Esports
El temporal fa estralls al CN Sabadell i obliga a tancar diversos espais de Can Llong: "La piscina exterior estava verda"
-
Esports
Primera victòria de la temporada del CNS Vòlei, amb remuntada inclosa
-
Esports
Ferran Costa: "Ens ha faltat el gol, però hem fet un partit que ens defineix com a equip"