ARA A PORTADA
- Escola Pia i CN Sabadell debuten a la lliga
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
13 de setembre de 2024 a
les 15:29
Comença la Segona 'B'. L'enèsima amb el CN Sabadell i l'Escola Pia a la categoria de bronze. Els nedadors arrenquen a casa, al pavelló del Nord rebent el Futsal Lleida, un nouvingut a la categoria, aquest dissabte a les 18:30h. "Espero un equip amb moltes ganes i amb la intenció de sumar el més aviat possible després d'haver ascendit. Aniran sense por i amb les idees clares, però el més important és que fem el nostre partit i fem el màxim per competir i guanyar", explica el tècnic Jordi Marín.
Durant la pretemporada, els resultats han estat irregulars, però les sensacions positives. "Estic molt content amb l'equip. Hem treballat dur, amb pocs dies de descans i amb molta càrrega física. Hem treballat els petits detalls que més ens han mancat durant la pretemporada i estem llestos per l'inici de competició", reflexiona Marín. El Club Natació, això sí, veu cabdal començar la lliga amb un triomf a casa. "L'objectiu és fer-nos forts a casa i treure el màxim de punts possibles a la nostra pista perquè el calendari fora de casa sigui el que ens marqui on estem a la taula", admet.
Els escolapis, per la seva banda, comencen amb un plat fort: visita al Covisa Manresa, que la temporada passada es va quedar a un pas de l'ascens, aquest diumenge a les 13h. "És un equip que porta molts anys amb la mateixa base de jugadors i són molt intensos. Al final, has d'anar a aquests camps i millor fer-ho ara, que potser no estan al 100%, que més endavant. L'any passat s'estaven jugant el primer lloc i els vam guanyar 8 a3. En aquesta categoria tot és possible perquè la igualtat és màxima", afirma Pedro Donoso.
Igual que els nedadors, els resultats de la pretemporada han estat molt diversos, però les sensacions positives. "Tenim una plantilla jove i nova i ens hem d'adaptar i conjuntar tots. Estic content amb la feina i amb la predisposició dels jugadors que ajuda moltíssim. Estem fent un canvi generacional i el fem amb gent de la casa que fa temps que entrena amb nosaltres i que entén el club", apunta el tècnic. Els punts negatius han estat les lesions de David Loinaz i Javi Fernández i la baixa de llarga durada d'Isaac Boqué, que estarà uns quatre mesos fora de les pistes. Començar sumant a Can Pujolet seria un cop sobre la taula i una declaració d'intencions d'un equip que ha patit diverses baixes importants aquest estiu.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell ja coneix el seu primer rival a la Copa del Rei
-
Esports
El temporal fa estralls al CN Sabadell i obliga a tancar diversos espais de Can Llong: "La piscina exterior estava verda"
-
Esports
Primera victòria de la temporada del CNS Vòlei, amb remuntada inclosa
-
Esports
Ferran Costa: "Ens ha faltat el gol, però hem fet un partit que ens defineix com a equip"
-
Esports
El CE Sabadell no troba el camí del gol i s'ha de conformar amb un punt davant de l'Andorra
-
Esports
Així hem explicat l'empat del CE Sabadell contra el FC Andorra (0-0)