ARA A PORTADA
-
-
El CE Sabadell treu un punt de caràcter davant del Real Murcia amb una gran reacció al tram final Marc Segarra Rodríguez
-
Mor Joaquima Júdez, pionera de la salut mental a Sabadell i figura clau d’Atendis, als 92 anys Redacció
-
-
Aprendre a conviure amb la pèrdua d'un ésser estimat: “Compartir la tragèdia és terapèutic per al dol” Jan Cañadell Puigmartí
Cara i creu en l'estrena de la temporada a Segona B
- Cara i creu en l'estrena de la temporada a Segona B
- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el
17 de setembre de 2024 a
les 15:30
Actualitzat el
17 de setembre de 2024 a les
17:18
CN Sabadell i Escola Pia van començar la lliga aquest cap de setmana en una nova temporada a Segona B amb resultats totalment contraposats. La cara van ser els nedadors que van golejar el Futsal Lleida (10-2) i són el primer líder la temporada al grup i la creu els escolapis que van caure amb claredat a Can Pujolet contra el Manresa (8-3).
Els de Pedro Donoso no van tenir opció a la pista de l'últim campió del grup. Els manresans ja guanyaven de cinc gols a l'equador del primer temps. Molt d'hora Abdel Boukhress, per partida doble, Xavi Carrillo, David Lozano i l'ex del Club Natació, Pep Costajussà, van començar a decantar de forma clara el partit per al conjunt local. Miguel León, un dels fitxatges dels escolapis, va retallar, però Aaron Riera i Lozano van posar el 7-1 al descans.
A la represa va semblar reaccionar l'Escola Pia amb dos gols pràcticament consecutius d'Aleix Canet, però no van poder acabar-se de ficar en la lluita pels punts i al tram final Héctor Pavel va sentenciar amb el definitiu 8-3. Els escolapis, força condicionats per les baixes, rebran un altre clàssic de la categoria, el Futsal Mataró, aquest dissabte en l'estrena a Can Colapi i amb els primers punts entre cella i cella.
Els nedadors, per la seva banda, van viure una jornada rodona. El debut dels de Jordi Marín va ser immillorable amb una espectacular golejada davant el Futsal Lleida, nouvingut a la categoria. El Club Natació va portar la iniciativa des de l'inici. Un dels fitxatges, Dylan Moreno, va obrir el marcador i Luis Garcia, per partida doble, i el jove David Estévez van encarar un duel que guanyaven per 4-1 al descans.
No es va moure el marcador fins al tram final. Un gol en pròpia porteria va semblar sentenciar, però no va ser fins als darrers minuts que els sabadellencs van fer la festa grossa. Amb l'equip lleidatà buscant retallar a la desesperada, German Escudero, Luis Garcia, Octavi Ribé (amb dos gols) i Marc Pérez van arrodonir la golejada abans que Otman Rabah maquillés el marcador amb el 10-2 definitiu. Els de Jordi Marín són el primer líder de la temporada al grup 3 de Segona B. El dissabte visitaran el Barceloneta Futsal de l'exentrenador i jugador dels nedadors, Pau Machado.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell defensa el lideratge a casa davant d’un gegant en problemes
-
Esports
El professor de matemàtiques que vol portar el vòlei platja del CN Sabadell al més alt
-
Esports
Cartell de luxe al quart ITF Men’s World Tennis Tour del Cercle Sabadellès
-
Esports
El CN Sabadell guanya el SolarTradex Mataró i assegura la segona posició de la lliga regular
-
Esports
Aquests són els finalistes de la 72a Festa de l'Esport
-
Esports
Dos del Sant Nicolau, a l'All Star de Super Copa: "És una recompensa a la bona feina"