El '9' del CE Sabadell, Javi Delgado, amb l'objectiu d'estrenar-se com a golejador a la Nova Creu Alta

Publicat el 18 de setembre de 2024 a les 18:49
Actualitzat el 20 de setembre de 2024 a les 17:20
Cinc golejadors. Javi Delgado va ser, al camp Toni Tatxa de Palma, un dels cinc golejadors diferents del Sabadell en l’històric 3-5 davant l’Andratx, una circumstància també força curiosa. El càntabre s’estrenava així com a golejador arlequinat i participava en l’explosió atacant de l’equip després de l’escassa producció ofensiva en les dues primeres jornades contra el Torrent i l’Espanyol B tot i la victòria. Un fet que va contrastar amb la feblesa a l’hora de defensar les accions a pilota aturada. Trobar l’equilibri sembla el gran repte. “Al final, som un equip totalment nou i encara s’han d’ajustar algunes coses. Vam funcionar molt bé en atac i penso que excepte en l’estratègia, vam ser un equip sòlid. Ens van superar en tres accions puntuals de córner. Ho treballem durant la setmana i cal insistir per millorar perquè en aquesta categoria molts gols arriben en aquestes circumstàncies”, recorda Javi Delgado. Precisament, el seu gol, el 2-3, va arribar en una acció d’àrea procedent de la cantonada.

Mantenir el bon nivell

Després de fer un 7 de 9 i consolidar-se a la zona de privilegi, el davanter té clar el camí: “Hem de mantenir aquest bon nivell de joc i, sobretot, la consistència com a bloc. Les sensacions són molt bones i jo espero que sigui una temporada molt bonica”. L’arribada de Ryan Bakayoko implica una competència directa per a Javi Delgado. Ell, però, ho veu positiu: “Amb la seva gran envergadura em va sorprendre l’habilitat que té amb els peus. Sempre és bona la competència, ens farà millor a mi i a ell”. I va afegir que “també podem ser compatibles. De fet, a mi m’agrada jugar amb una altra referència a dalt per tenir més llibertat d’acció; ho vaig fer al Gimnástica Torrelavega la passada temporada i em sentia molt còmode”, avisa. Javi ja pensa en la visita del SD Ibiza diumenge vinent en horari matinal (12 h) amb una idea clara al cap: “Tinc moltes ganes de marcar el primer gol a la Nova Creu Alta amb la nostra afició i que després en vinguin molts més”, proclama.

Copa Federació

D'altra banda, no s'espanta amb la càrrega de partits que poden venir a partir d'ara amb la Copa Federació si el Sabadell es capaç de superar la primera eliminatòria contra el Real Murcia, partit que finalment es disputarà el dimecres 25 a les 4 de la tarda a l'estadi Enrique Roca (Nueva Condomina). "Tenim una plantilla extensa i amb molta variabilitat de jugadors. Es tracta de gestionar bé els minuts per mantenir el bon nivell de joc a les dues competicions".