ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
El Sabadell diu adeu a la Copa del Rei a Sa Pobla en una fatídica tanda de penals (1-1)
- El Sabadell diu adeu a la Copa del Rei a Sa Pobla en una fatídica tanda de penals (1-1)
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 02 d’octubre de 2024 a les 22:06
Actualitzat el 03 d’octubre de 2024 a les 19:32
No ha pogut ser. El Sabadell ha dit adeu a l’opció de la Copa del Rei després de caure als penals a Sa Pobla davant un rival de Tercera Federació. Un gol de Javi Delgado ha igualat l’1-0 inicial, però a la tanda de penals aquesta vegada ha sortit creu. Desgast sense premi i ara, toca centrar-se en la lliga.
David Català ha fet rotacions... mantenint un bloc molt titular. Ortega ha tornat a la porteria, com era previsible, i les principals novetats han estat els joves Nicolás Olmedo al lateral esquerre i Júnior fent tàndem amb Javi Delgado a l’atac. La presència de Rubén Martínez i Gonpi afegien una clara vocació ofensiva a l’onze arlequinat.
Ha sortit una mica adormit el Sabadell o molt motivat el Poblense perquè en els primers 10 minuts, la porteria arlequinada ha patit dos ensurts. Aitor Pons ha estavellat un xut a l'exterior de la xarxa i Ortega ha aparegut per aturar una rematada de Diego en bona posició, trencant el sistema defensiu sabadellenc. Doble avís.
El Sabadell ha replicat amb dues aproximacions que han acabat en córners sense conseqüències. Els homes de David Català no se sentien còmodes sobre una gespa molt irregular. De totes maneres, han gaudit d’una gran ocasió per avançar-se en el minut 20 després d’una bona maniobra de Gonpi que ha culminat Rubén Martínez, però s'ha topat amb la bona intervenció de Sabater.
Del possible 0-1 s'ha passat a l’1-0 en la tercera arribada perillosa del Poblense, muntant un ràpid contracop amb protagonisme de Marco, qui ha superat Ortega. El porter ha tocat la pilota, però no ha estat suficient per evitar que arribés al fons de la xarxa. Com va passar a Múrcia, el Sabadell anava a remolc. Una primera part molt espessa del conjunt arlequinat.
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | Ricardo García, del Club Billar Monforte, nou campió de Catalunya de Billar a Tres Bandes a Sabadell
-
Esports
Empat agredolç del filial del CE Sabadell davant del Martinenc
-
Esports
El juvenil tanca la primera volta amb derrota
-
Esports
Golejada de líder del CE Sabadell al Rico Pérez
-
Esports
Xavi Moreno, primer reforç hivernal del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell inaugura el 2026 en un dels estadis més complicats de la categoria