Un primer derbi que promet emocions fortes i un duel de poder a poder entre dos equips que volen fer un salt en la classificació.
ARA A PORTADA
-
Els Bombers esperen el nou parc i més recursos: "Som 57 efectius treballant en un parc dissenyat per a 40" Jan Cañadell Puigmartí
-
La temporada de piscines municipals de Sabadell arriba a la recta final: quan tanquen definitivament? Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | El dimarts a la fresca de Campoamor: "menjar per a un regiment" i "cura contra la soledat no volguda" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Fundació Fluidra, Fundació Eveho i la Cambra de Comerç tanquen amb èxit la 1a edició d’Emergim Redacció
Sabadellenca - Sabadell Nord: primer derbi de la temporada a 2cat

- Sabadellenca - Sabadell Nord: primer derbi de la temporada a 2cat

- Marc Segarra Rodríguez
- Cap d'Esports
Publicat el 12 d’octubre de 2024 a les 10:45
Actualitzat el 12 d’octubre de 2024 a les 10:47
Quatre jornades han fet falta per viure el primer derbi de la temporada al grup 4 de Segona Catalana. Sabadellenca i Sabadell Nord es veuen les cares aquest diumenge (11:45) al Municipal de la Creu en un duel de necessitats. Els de la zona sud sumen tres punts en aquest inici de competició mentre que els de Ca n'Oriac encara no han pogut treure el zero del seu caseller.
L'única victòria de la 'Saba' va ser en l'anterior partit a casa davant el Navàs (3-2) i les dues derrotes, fora. "L'equip encara està assimilant i coneixent la categoria. Tenim molts jugadors nous i hem disputat la Copa Catalunya amb partits exigents. Les derrotes en aquest inici han vingut sobretot d'errors nostres, però per sort a casa ho estem traient. Ens sentim molt forts i ha de ser un fortí, si volem aconseguir l'objectiu", explica Juan Carlos Rodríguez.
El tècnic admet que un derbi sempre és un partit diferent. "Hi ha la rivalitat del sud-nord, coneixem a moltes persones del club i aquest tipus d'enfrontament sempre estan bé. Esperem que guanyi el sud", diu. Sobre el duel, Rodríguez creu que una de les claus és "fer una bona pressió des del primer minut perquè no puguin sortir jugant" i admet que "sortirem a guanyar des del primer minut".
A l'altra banda, el Sabadell Nord defuig de la paraula urgència malgrat encara no haver sumat. "És decebedor portar zero punts, sobretot perquè en els dos partits a casa vam ser millors i vam merèixer més. Al final, tenim molts jugadors joves i algunes baixes. Tot és un procés. No podem parlar d'urgència, però sí que el vestidor vol sumar ja els primers punts", afirma Cristian Barea.
El tècnic es mostra "content de tenir un altre equip de Sabadell a la categoria" i afirma que "espero que es salvin". Reconeix, això sí, que són "un rival molt aguerrit i camaleònic que a casa sempre és molt complicat de guanyar". Barea opina que la clau ha de ser "tenir calma, saber competir i llegir el partit, tot sabent que ells tenen una gran confiança en el seu camp", apunta.
Notícies recomenades
-
Esports Iker Pajares, llest per al Campionat d'Europa
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació