ARA A PORTADA
-
VÍDEO | La vida d'una parella de Sabadell que fa set mesos que viu al cotxe: "No ens podem permetre els lloguers actuals" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sergi Cabanas i l'OAR Gràcia es coronen com a nous reis de l'esport sabadellenc Marc Segarra Rodríguez
-
-
Què senten els pacients a l'UCI? Un estudi fet a Sabadell ho analitza dia a dia Sergi Gonzàlez Reginaldo
Entre sancionats i lesionats, l'onze del Sabadell es fa gairebé sol davant l'At. Balears
- Entre sancionats i lesionats, l'onze del Sabadell es fa gairebé sol davant l'At. Balears
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
16 d’octubre de 2024 a
les 17:32
Actualitzat el
16 d’octubre de 2024 a les
19:58
L’allau de baixes, entre lesionats i sancionats, que pateix el Sabadell deixa amb poc marge de maniobra a David Català contra l’At. Balears. Els danys col·laterals del partit del Narcís Sala han agafat cos amb la previsible desestimació dels recursos presentats pel Centre d’Esports i la confirmació de la sanció d’un partit als tres jugadors expulsats: Rubén Martínez, Urri i Ton Ripoll. Al segon tècnic arlequinat, Aitor Maeso, li han caigut dos partits per protestar.
Aquestes baixes de tres homes fixos a les alineacions se sumen als lesionats Peque Polo, Bakayoko i Juanma Garcia. Podríem afegir en aquesta llista a Pau Fernàndez, però aquest dijous començarà a entrenar amb el grup i caldrà esperar la seva evolució. L’edema al peu sembla que ha desaparegut, però encara sent dolor. També s’ha de tenir en compte que suma diverses setmanes sense entrenar i li manca el ritme de competició. Tot apunta que serà difícil que pugui sortir en un onze que ara mateix gairebé es fa sol.
El tècnic David Català pot tenir el dubte de com organitzar la línia defensiva desplaçant Salguero al lateral dret i Vargas a l’esquerre amb l’entrada d’Alfredo Pedraza a l’eix. També podria plantejar-se l'opció de recórrer al filial amb futbolistes com Nicolás Olmedo o Iván Tébar.
Gianni; Salguero, Cámara, Pedraza, Vargas, Bonaldo, Marru, Sergio Cortés, Javi Delgado, Miguelete i Gonpi (o Carlos Pérez) podria ser perfectament l’onze per enfrontar-se a l’At. Balears aquest diumenge (12 h) a l'Estadi. El marge de maniobra és escàs i la banqueta tindrà clar protagonisme de l’obrador arlequinat.
Notícies recomenades
-
Esports
Els sabadellencs Aleix Gómez i Dani Fernández, a la 'final four' de la Champions d'handbol
-
Esports
El CE Sabadell afronta una nova final amb la possibilitat de deixar un rival directe fora de la lluita
-
Esports
Protagonisme sabadellenc a la Division I de la World Cup
-
Esports
David de la Cruz, present per cinquena vegada al Giro d'Itàlia
-
Esports
Juanjo Roldán no continuarà al capdavant del juvenil del CE Sabadell
-
Esports
Qui serà el nou rei o reina de l'esport sabadellenc?