ARA A PORTADA
El líder OAR Gràcia imposa la seva llei en el derbi a Sant Quirze (23-32)
- El líder OAR Gràcia imposa la seva llei en el derbi a Sant Quirze (23-32)
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
26 d’octubre de 2024 a
les 20:48
Sis de sis. L'OAR Gràcia femení continua avançant a velocitat de creuer aquesta temporada a la Divisió d'Honor Plata. Tot i que el Sant Quirze ha perdut potencial i només havia sumat un punt en aquest primer tram de lliga, un derbi sempre és diferent i no podien refiar-se les jugadores de Carol Carmona. Sobre la pista han imposat la seva llei i superioritat tal com ha revelat el marcador final (23-32) per continuar al capdavant de la taula en solitari.
De fet, l'equilibri només ha durat 20 minuts. El conjunt local ha sabut frenar els atacs verd-i-blancs i fins i tot ha gaudit d'avantatges mínims (4-3, 8-7) en el marcador. Semblava que l'OAR no se sentia del tot còmode. Però quan la maquinària es posa en marxa és imparable. Així ho ha demostrat un parcial de 2-7 en la recta final de la primera meitat per deixar un 10-14 al descans.
Ha estat el preludi d'una segona part de direcció única. L'equip de Carol Carmona ja no ha donat cap opció a la sorpresa. El braç de Janna Sobrepera (12 gols) s'ha convertit en un malson pel Sant Quirze, que topava també amb l'excel·lent actuació de la portera gracienca Clàudia Álvarez. Les diferències s'han eixamplat fins als vuit gols i el partit s'ha tenyit definitivament de verd-i-blanc. La màxima renda ha arribat a l'últim sospir amb el 23-32.
L'OAR Gràcia continua com a líder amb 12 punts i ha estat a punt d'augmentar l'avantatge sobre el Sant Joan Despí, que ha guanyat per un ajustat 27-28 a la pista del Gavà. El duel de la pròxima jornada davant el MGC Mutua Handbol Ribes s'ha avançat al dimecres 30 a les 21 hores al pavelló municipal del carrer de Boccaccio. Nova oportunitat per consolidar el lideratge.
Notícies recomenades
-
Esports
Paula Leitón: "L'or olímpic em va donar l'altaveu per ser una referent també fora de l'aigua"
-
Esports
La telepatia a pista de les joves patinadores del Gadex: "Tenim l'ascens a tocar"
-
Esports
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni"
-
Esports
El CE Sabadell cau clarament contra el Betis Deportivo i perd el lideratge tretze jornades després
-
Esports
La SWIT Cup tanca la seva quarta edició amb sis campiones diferents
-
Esports
El juvenil del CE Sabadell confirma la seva permanència a Divisió d'Honor