ARA A PORTADA
El CE Sabadell, amb l'opció de refermar el lideratge a Alzira
- El CE Sabadell, amb l'opció de refermar el lideratge a Alzira
Publicat el 26 de novembre de 2024 a les 17:41
La setmana de triple partit va començar amb sensacions contraposades per l'empat agredolç davant l'Europa. Es podria considerar que el CE Sabadell va deixar escapar l'opció de distanciar-se, però el punt li permet mantenir el lideratge gràcies a l’ensopegada del Lleida a casa. Gairebé sense temps de lamentacions, el Centre d'Esports torna a jugar aquest dimecres (19.30 h) el duel ajornat per la DANA contra l’Alzira en una nova oportunitat de donar un cop sobre la taula i agafar un marge de quatre punts amb el segon classificat.
David Català ha lamentat les baixes confirmades de Ton Ripoll i Peque Polo, però sense posar excuses. "Ens condiciona clarament perquè perdem jugadors importants, però tenim plantilla de sobres per poder-los substituir. No ens pot servir d'excusa", admet el tècnic que sí que podrà comptar amb Miquel Ustrell que es va quedar fora en el duel contra l'Europa per molèsties.
La lògica indica que hi haurà rotacions, però Català ha afirmat que sortirà "l'equip més competitiu possible". Al davant estarà un dels conjunts més en forma de la categoria, un Alzira que acumula sis jornades consecutives sense perdre i amb victòries d'entitat al camp del Lleida o contra l'Atlètic Balears en aquest tram de competició. De fet, els valencians tenen una oportunitat immillorable d'entrar en la lluita per tot.
Ara són sisens amb 19 punts, a un de play-off i a cinc del Centre d'Esports que lidera la taula. "Arriben en una gran dinàmica i han demostrat ser un equip molt competitiu. Segurament ens esperaran amb una línia de cinc al darrere. Haurem d'intentar que hi hagi ritme de pilota i que no sigui un partit lent", analitza Català.
El conjunt entrenat per Adrián Ferrandis va començar la temporada amb grans números a domicili, però a casa els va costar molt més arrencar. De fet, en la seva estada al Municipal de Venècia, els blaugrana només van aconseguir un triomf i tres derrotes, però des que van tornar al Luis Suñer Picó han sumat una victòria i un empat davant Balears i Elche Ilicitano, respectivament. "A nosaltres ens beneficiarà també jugar al seu camp per dimensions i perquè és gespa natural", apunta el tècnic arlequinat.
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Soteras es defensa després que 441 clubs reclamin eleccions anticipades: "Les urgències obeeixen a interessos personals"
-
Esports
Victòria patida del CE Sabadell contra el Ripollet
-
Esports
L'Atlètic Barceloneta imposa la lògica a la segona meitat i guanya el KEIO CN Sabadell
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856, brillant subcampió del Campionat de Catalunya en categoria +55
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya