ARA A PORTADA
-
Sabadell “El barri sembla un cementiri de cotxes”: desenes de vehicles "abandonats" al sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
-
Castellar del Vallès El Puig de la Creu, la via d'escapada davant les restriccions: "Ve molta gent de Sabadell" Marc Béjar Permanyer
-
Esports El periodista Quim Domènech, nou accionista del CE Sabadell: "Forma part de la meva vida i la meva ciutat" Marc Segarra Rodríguez
- Milloraran els camins del riu Ripoll amb una inversió d'1 milió d'euros
Publicat el
05 de febrer de 2025 a
les 11:52
Actualitzat el
06 de febrer de 2025 a les
10:56
Torna la competició europea a Can Llong per al KEIO CN Sabadell. Els de Quim Colet reben l'Ortigia italià en la tornada dels vuitens de final de l'EuroCup aquest dijous a les 19:30. Els sabadellencs arriben en un gran estat de forma. Després de la tornada de l'aturada nadalenca, han aconseguit guanyar al tercer, quart i cinquè classificat de la lliga, deixant el segon lloc sentenciat. "Teníem partits importants i hem donat un gran rendiment amb bones victòries i també molt bones sensacions", admet el capità Edu Lorrio.
Entre els triomfs destaca la golejada a la Nova Escullera del CN Barcelona, en què l'equip va mostrar una gran versió i es va imposar per 6-18 davant el seu principal rival pel segon lloc estatal. "Va ser un partit molt bo de l'equip, l'actitud defensiva va ser clau. Pràcticament, ens assegurem la segona plaça, que era l'objectiu en aquest tram". Aquesta tranquil·litat permetrà als sabadellencs preparar millor les eliminatòries d'EuroCup i també la Copa del Rei, que es disputa la pròxima setmana. "Jo crec que hi haurà trams del final de lliga on serà clau gestionar els esforços i minuts. De vigilar molts amb les lesions, fatiga o molèsties per centrar els esforços en les altres dues competicions", diu Lorrio.
De moment, hauran de certificar la classificació per als quarts de final de l'EuroCup, però el KEIO és clar favorit i arriba al duel amb tres gols de marge, aconseguits a l'anada (10-13). "Vam treure un +3 una mica agredolç perquè vam cometre alguns errors al final que no ens van deixar agafar una renda de quatre o cinc gols". Malgrat que la superioritat dels sabadellencs és evident, no es confien. "És veritat que la diferència que portem de l'anada ens dona confiança, però sabem que els competeixen molt bé. Tenen una bona barreja entre veterans i joves. També és una bona prova per millorar el que ens va fallar a l'anada i continuar creixent com a equip", apunta.
En cas de passar de ronda, el Club es classificaria per als quarts de final. Enguany, el nivell de la competició és molt alt i els encreuaments, molt probablement, portaran un duel de nivell Champions. "Hi ha equips que podrien estar perfectament competint en el top8 de la Champions. És el sistema de competició actual i ho fa més maco. Als vuitens ja han estat molt disputats i ho seran encara més els quarts. Tenim molta motivació per continuar jugant partits de màxim nivell", admet.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
'Chus' Oviedo, cinquè en carabina d'aire als Jocs del Mediterrani
-
Esports
Ferran Costa: "Sempre busquem l'excel·lència, però és molt important que tinguem clar qui som i com ens ha costat ser aquí"
-
Esports
El CE Sabadell s'estrena a casa amb una gran victòria davant de l'Almería
-
Esports
Així hem viscut la primera victòria del CE Sabadell aquesta temporada (1-0)
-
Esports
El CE Sabadell incorpora Patrick Nuamah, cedit del Sassuolo
-
Esports
El CE Sabadell reestrena la Nova Creu Alta davant d'un dels gegants de la categoria