ARA A PORTADA
Roger Martínez es penja un bronze al Campionat d'Espanya sub-23

- Sabadell celebra la Festa del Parc Agrari i la Festa de l'Arbre de la UES
Publicat el 09 de febrer de 2025 a les 12:14
La Pista Coberta Carme Valero va ser l'escenari d'una fita històrica per a la Joventut Atlètica de Sabadell aquest dissabte. Roger Martínez es va penjar el bronze en els 60 metres tanques del Campionat d'Espanya sub-23 Short Track. El jove atleta es va imposar en la seva sèrie classificatòria i, a la semifinal, va signar la seva millor marca personal rebaixant els vuit segons (7.98).
A la final, no va poder millorar el registre, es va quedar en 7.99, però li va valer per pujar al podi, en el tercer esglaó del calaix, penjant-se el bronze. Únicament Gonzalo Lamborena (7.80) i Hugo Vázquez (7.89) van millorar la marca del jove saltador de tanques de la JAS.
L'any passat, Martínez ja va fregar la medalla en el mateix Campionat, celebrat a Antequera, quan es va quedar a tres centèsimes del tercer lloc. El pròxim repte de Roger Martínez serà en el Campionat d'Espanya absolut que es disputarà a Madrid del 21 al 23 de febrer.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Èxit en la primera edició de l’Akelarre Trail
-
Esports L'infantil d'artística del CN Sabadell, a la Copa Comen de Funchal
-
Esports David Movilla esclata contra l'arbitratge en la prèvia de la final a Múrcia
-
Esports Max Peula: l'home més ràpid de la història de Sabadell
-
Esports Confirmada la ubicació de la pantalla gegant per seguir el decisiu UCAM - CE Sabadell
-
Esports Més de 200 inscrits en la primera Akelarre Trail