Victòria de play-off del Centre d'Esports en la seva visita a l'Antonio Puchades. Els de David Movilla han aconseguit un triomf solvent i treballat davant del València Mestalla (0-3) en el duel directe de l'última jornada de la lliga. Un gol de Sergio Cortés en els primers instants i dues dianes de Miguelete i Javi Delgado a la segona meitat han servit per certificar la quarta posició de la lliga.
Movilla ha presentat un onze molt continuista respecte al que va golejar el Badalona Futur la passada jornada. Les úniques modificacions han estat el retorn de Trapero a l'eix de la defensa en lloc de Diego Cámara i també el canvi obligat de Peque Polo pel sancionat Ryan Bakayoko en la punta de l'atac.
Ha sortit intens el Centre d'Esports amb una asfixiant pressió a l'home en els primers compassos. La primera arribada, però, ha arribat des de l'estratègia en un servei de cantonada que ha rematat Kaiser i en què els arlequinats han demanat mans d'un defensor. El primer de la matinal no ha trigat gaire més a arribar. En una de les pressions, el porter Vicent Abril ha regalat la pilota a Sergio Cortés que des de la frontal s'ha inventat una gran volea per posar el 0-1 abans d'arribar als quatre minuts de joc.
Amb el pas dels minuts i per la necessitat de remuntar, els locals han donat una passa endavant i s'han fet amb el domini de la possessió. No obstant això, l'ordre defensiu i la intensitat en camp propi han posat moltes dificultats als valencianistes per generar ocasions sobre la porteria de Gianni. De fet, només alguna arribada per banda o en jugades personals de Hamza Bellari els de Miguel Ángel Angula s'han pogut aproximar a l'àrea arlequinada.
De fet, la millor ocasió per a anotar també ha estat per als de Movilla en un xut des de la frontal de Rubén Martínez que ha aturat Abril. També el porter local ha evitat el gol de Miguelete en un u contra u que ha anul·lat l'àrbitre per fora de joc de l'andalús. Ha pujat el ritme de nou el Mestalla just abans del descans, però s'ha continuat topant amb un mur defensiu. Això ha fet el tècnic moure la banqueta amb l'entrada de Martín Tejón a la represa.
A la primera jugada del segon temps, però, s'han quedat amb deu els locals per una puntada a la cara a Sergio Cortés de Pedro Alemañ que ha vist la vermella directa. Malgrat la inferioritat, la dinàmica s'ha mantingut amb més possessió i domini valencianista, però amb un Sabadell força còmode defensant a camp propi i ordenat. També amb transicions i jugades a l'esquena de la defensa ha buscat generar perill l'equip arlequinat. En una d'elles, Miguelete ha duplicat l'avantatge amb una gran definició després d'una recuperació i passada a l'espai d'Urri.
Amb el 0-2, Movilla ha mogut la banqueta amb canvis dels dos jugadors amonestats: Peque i Vargas, que han deixat el seu lloc a Miquel Ustrell i Ton Ripoll. El mateix Ustrell ha fregat el tercer en la seva primera jugada amb un xut amb l'esquerre que ha fregat el pal. Els moments de dubtes dels locals els ha aprofitat el Centre d'Esports per adormir el partit. No obstant això, en una pilotada llarga, Madrigal ha guanyat la carrera a Kaiser i davant de Gianni ha rematat al travesser.
En el tram final, ha avisat el Mestalla amb alguna recuperació i arribada, però, com en tot el duel, sense clarividència en la part final del camp. Els arlequinats han continuat frenant el ritme amb possessions llargues i sense precipitar-se. Javi Delgado ha substituït un Miguelete que ha deixat el terreny de joc amb rampes, i Movilla ha esgotat els canvis amb les entrades de Cámara i Pau Fernàndez per acabar de tancar una victòria capital que certifica el play-off. En el descompte, encara hi ha hagut temps per al tercer, obra de Javi Delgado amb una bona definició. Demà dilluns, els arlequinats coneixeran el seu rival en la primera eliminatòria. L'ascens encara és possible.
Fitxa tècnica
Valencia Mestalla: Abril; Caro, Borja Calvo, Alemañ, Iranzo, Bellari (Camus, m. 60), Joselu (Otorbi, m. 54), Santana, Madrigal, Lucas Núñez (Tejón, m. 46) i Rubi (Aimar Bláxquez m. 83).
CE Sabadell: Gianni; Vargas (Ripoll, m. 60), Trapero, Kaiser, Segura (Pau Fernàndez, m. 88), Morcillo, Urri, Cortés (Cámara, m. 88), Miguelete (Delgado, m. 68), Rubén Martínez i Peque Polo (Ustrell, m. 60).
Àrbitre: José Antonio Muñoz Blázquez (comitè extremeny). Grogues: Lucas, Joselu. Tejón; Vargas, Peque, Morcillo. Vermella directa a Pedro Alemañ.
Gols: 0-1, Sergio Cortés m. 4; 0-2, Miguelete m. 59; 0-3, Javi Delgado m. 94.
Incidències: Un miler d'aficionats a l'Antonio Puchades amb 75 arlequinats.