ARA A PORTADA
Tiroteig a Montcada i Reixac amb un ferit greu i un detingut
- Prohibit sortir de Sabadell aquest cap de setmana
Publicat el
19 de maig de 2020 a
les 17:21
Actualitzat el
19 de maig de 2020 a les
17:49
Els Mossos d'Esquadra han detingut un home després d'un tiroteig que ha tingut lloc a la localitat vallesana de Montcada i Reixac, i en què un home ha resultat ferit greu. Segons han informat fonts dels Mossos d'Esquadra, els fets han tingut lloc a les 12 h, al carrer de Sant Ignasi, de barri de Mas Rampinyo, segons detalla el portal informatiu municipal LaVeu.cat.
Diverses unitats dels Mossos d'Esquadra s'han desplaçat fins al lloc dels fets, on, juntament amb la Policia Local i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), han atès un home que ha resultat ferit de gravetat, però la seva vida no corre perill, i que ha estat traslladat a un centre hospitalari. A partir d'aquí, s'ha iniciat un dispositiu per tal d'intentar localitzar l'autor o autors dels fets, fins que finalment han localitzat un home amagat a l'interior del mateix edifici on s'han produït els fets.
Els agents han detingut l'home, la identitat del qual no ha transcendit, i ha estat traslladat a la comissaria de la Policia Local de Montcada i Reixac, a l'espera que la investigació determini si hi ha més autors materials dels fets.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Montcada i Reixac
Reunió pel futur del dispensari de Can Sant Joan: "No podem esperar tres setmanes a tenir cita"
-
Montcada i Reixac
Consulta el programa de la Festa Major de Montcada i Reixac 2026
-
Montcada i Reixac
Montcada i Reixac dirà adeu als contenidors soterrats i donarà la benvinguda a nova maquinària de neteja
-
Montcada i Reixac
Demanen dotze anys de presó per a un home acusat d'agredir sexualment una amiga amb qui havia sortit de festa
-
Montcada i Reixac
Concert de luxe en el pregó de la Festa Major 2026 a Montcada i Reixac
-
Montcada i Reixac
Montcada i Reixac celebra una fita històrica: cap mort a les vies de tren en l'últim any