ARA A PORTADA
Sabadell Sardanista celebra Tots Sants amb una doble ballada de sardanes
Cultura i oci
Sabadell Sardanista celebra la castanyada a la plaça Dr. Robert
- Ramon Petit: un visionari que va eliminar els intermediaris
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
01 de novembre de 2018 a
les 17:50
Actualitzat el
02 de novembre de 2018 a les
20:35
El dia de Tots Sants també és especial per la l'associació Sabadell Sardanista, que des de la 17h organitza una doble ballada de sardanes a la plaça del Doctor Robert. La jornada s'allargarà fins les 21h.
Primer és el torn de la Cobla de Sabadell i, cap a les 19h, pujarà a l'escenari la sabadellenca Cobla Contemporània. Pel president de Sabadell Sardanista, Francesc Manaut, i per tota l'associació, és una jornada especial perquè de dobles ballades en fan ben poques cada any: per l'Aplec de la Sardana, per Tots Sants i per Sant Esteve.
https://youtu.be/K5Ml39nnRfQ
Manaut explica que l'acte d'aquest 1 de novembre "és per celebrar la castanyada, i fem una rifa per fer més festa". Quan van començar només feien una ballada, però ja fa anys que en fan dues per "realçar" la festa.
Entre el repertori escollit, la Cobla de Sabadell ha interpretat una peça del músic barceloní Ricard Viladesau, ja que enguany a cada acte Sabadell Sardanista celebra el centenari del seu naixement. A les 19h, amb la mitja part, es farà una rifa i es repartiran 25 kg de castanyes torrades entre els assistents.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Els Saballuts queden cinquens a la jornada de dissabte del Concurs de Castells
-
Cultura i oci
Tot és dolç amb Rodney Homar
-
Cultura i oci
Jordi Campoy: "Els defectes, lluny de fer-nos imperfectes, ens fan únics"
-
Cultura i oci
El Diari de Sabadell rep la Batuta d’Honor de Joventuts Musicals
-
Cultura i oci
‘Uptime’, una reflexió sobre la pèrdua de privacitat
-
Cultura i oci
Òscar Lanuza: "En temps d'immediatesa, cada vegada hi ha més gent que busca una experiència com l'òpera"