ARA A PORTADA
El Cineclub projecta una selecció de curts del Premi Miquel Fàbregues de la UES
Publicat el 27 de març de 2019 a les 18:17
Actualitzat el 27 de març de 2019 a les 19:41
El Cineclub projectarà aquest dijous 28 de març al vespre una selecció dels curtmetratges presentats al Premi Miquel Fàbregues de Reportatges i Documentals, organitzat per la UES. Els curts els ha escollit la junta del Cineclub seguint criteris de guió, imatge, innovació i ritme, i es podran veure en dos passis consecutius: un a les 20h i un a les 22.30h. Els socis de la UES tenen entrada gratuïta.
Els treballs podran veure’s posteriorment a la Sala d’Actes de la UES -els dies 2, 8, 16 i 30 d’abril-, i tots els curts presentats optaran a emportar-se algun dels premis. El lliurament final serà el dijous 23 de maig.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci L'Orquestra Simfònica del Vallès protagonitzarà la banda sonora de la pel·lícula de 'Mar i Cel'
-
Cultura i oci Descobrint i gaudint amb Benet Casablancas
-
Cultura i oci 7 plans per fer a l'agost a Sabadell i no envejar (tant) el viatge a Bali de la teva amiga
-
Cultura i oci El talent que pren i dona forma als carrers de Sabadell
-
Cultura i oci La Capella, un oasi en el desert estiuenc: "Aquí sempre sona música"
-
Cultura i oci L’Orquestra Simfònica del Vallès acompanyarà el debut de Serena Sáenz al Festival de Música de Torroella de Montgrí