ARA A PORTADA
-
Les últimes tombes trobades del segle X, noves pistes per conèixer els nostres avantpassats? Marc Béjar Permanyer
-
Josep Manuel Suárez deixa la presidència d’Atendis després de deu anys i cedeix el relleu a August Serra Redacció
-
-
Indra confia en la indústria vallesana per desenvolupar solucions als sectors de la defensa i aeroespacial Manel Camps
-
"Metges m'han dit: 'Ets una merda d'home, amb aquesta malaltia de dones'". Testimonis de la fibromiàlgia parlen del fort estigma Sergi Gonzàlez Reginaldo
La biblioteca Vapor Badia incorpora el servei d'autopréstec
- EUiA de Sabadell renuncia a presentar-se a les eleccions municipals
Publicat el
09 d’abril de 2019 a
les 19:24
Actualitzat el
10 d’abril de 2019 a les
13:11
La biblioteca Vapor Badia de Sabadell posa en marxa el nou servei d'autopréstec. Els usuaris poden gestionar directament els tràmits amb el carnet de la xarxa de biblioteques i a través de l'app BibliotequesXBM (Android / iOS).
Tres màquines a la zona d'entrada de l'equipament permeten gestionar el préstec i el retorn dels documents, renovar els terminis, recollir les reserves i consultar l’estat del compte de cada usuari. El director de les Biblioteques Municipals de Sabadell, Ferran Burguillos, assegura que aquesta innovació permet als encarregats "deslligar-se" dels taulells i dedicar-se a l'atenció personalitzada dels lectors, així com altres tasques com l'organització d'activitats culturals i projectes de recerca.
Els punts d'autopréstec es componen de pantalles tàctils que indiquen tots els passos a seguir i autoritzen endur-se documents alhora en una única operació. En finalitzar la gestió, es pot imprimir un justificant amb la data de retorn. La tecnologia RFID agilitza la identificació dels documents, permet un control de seguretat més fiable i dóna més privacitat a l'usuari.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
L’últim servei del restaurant que dona renom a l’Airesol
-
Cultura i oci
Adrià Monés i Enric Bach toquen el cel al festival de cinema de Cannes
-
Cultura i oci
Bufanúvols bufa 40 espelmes: "Tinc fotos canviant els bolquers al meu fill a una tarima!"
-
Cultura i oci
Homenatge teatral a les víctimes que pateixen la guerra, a Espai Àgora
-
Cultura i oci
Per què tanta fal·lera amb el pistatxo? “És 'instagramejable' i una inversió molt rendible”
-
Cultura i oci
El matrimoni que va recuperar l'històric Rubión, el restaurant on actuava Teresa Cunillé