ARA A PORTADA
-
-
“He acollit gent que ocupava la caserna perquè sé el que és viure al carrer, i és molt dur” Marta Ordóñez
-
-
Ordenances fiscals i taxes al Vallès el 2026, una carpeta calenta als despatxos dels ajuntaments Marc Béjar Permanyer | Daniel Alonso Oria
-
El CAP Can Rull organitza caminades populars per promoure el moviment físic i el benestar social Ana López
'Camellia' segueix aquest divendres el cicle de teatre de La Quartera
- El temps: divendres assolellat sense núvols
Publicat el 24 d’abril de 2019 a les 16:39
Actualitzat el 24 d’abril de 2019 a les 22:27
El cicle de teatre de La Quartera seguirà aquest divendres amb l'obra 'Camellia'. L'espectacle arriba de la mà de la companyia Dell'Anima i es basa en el text de Mercè Rodoreda 'Viatges i Flors'.
'Flors de Debò' és un conjunt de microrelats que parla de diverses dones, les seves virtuts i mancances, a partir de diverses flors, i que s'integra dins del llibre 'Viatges i Flors'. En el text Rodoreda s'inventa unes flors que lluiten, viuen, sedueixen i canten, tot mostrant del que són capaces. L'espectacle, agafa alguns d'aquests textos i els acompanya amb música barroca per a dos violins, mentre una veu explica la seva singular vida.
La idea original és de Mireia Vila, qui també dirigeix l'espectacle, acompanyada per Olga Truman a la direcció musical. Les dues són precisament els violins que acompanyaran a l'actriu Marta Codina.
Segons Mireia Vila, es tracte d’un espectacle amb la música, la dansa i el text com a punts principals amb peces de “molta sensibilitat”.
https://www.youtube.com/watch?v=bxRLrB_5YnE
L'espectacle es veurà en una única funció el divendres 26 d'abril a les 21 h a La Quartera (compte Jofre, 30).
Després de 'Camellia' encara faltarà 'Va de Brossa' de La Marciana Companyia. Un espectacle poètico-musical per al públic familiar.
https://www.diaridesabadell.com/2018/10/25/amb-un-to-molt-feminista/
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Tenim excusa per anar al teatre a Barcelona: 7 obres destacades molt sabadellenques
-
Cultura i oci
Llegeix 'La Màquina Oxidada', el relat de 'Preludios de terror' de Sergio Gil
-
Cultura i oci
Carmen Ruiz publica el poemari ‘Incontinencia verbal’
-
Cultura i oci
L'Hotel Urpí recrea el Hard Rock Cafe a la pel·lícula sobre l'atemptat del 17-A
-
Cultura i oci
L'Observa espera arribar a les 5.000 persones de públic cada dia
-
Cultura i oci
Arnau Aguilar: "Em vaig deixar d’estimar, i amb el disc m’he trobat"