ARA A PORTADA
El sabadellenc Manel Navarro oferirà un concert a través d'Instagram
- El Diari de Sabadell ofereix el PDF en obert i publicitat gratuïta durant el confinament
Publicat el
14 de març de 2020 a
les 16:20
Actualitzat el
14 de març de 2020 a les
16:23
Entre els artistes que participaran en el festival de música #JoEmQuedoaCasa, que es fa a través d'Instagram, hi ha el músic sabadellenc Manel Navarro. El diumenge a les 17 h, es posarà a davant de càmera i, en directe des del seu perfil de la xarxa social, oferirà cançons del seu repertori. Aquest multiconcert és una iniciativa simbòlica per sensibilitzar la població de la importància de quedar-se a casa i, així, frenar l'expansió del coronavirus.
"En temps estranys, res millor que un bàlsam de música per calmar l'ànima", ha expressat Navarro a través del seu perfil d'Instagram, des d'on ha avisat de la seva participació en la iniciativa. En el mateix missatge, ha avançat que en la connexió no només hi haurà música, sinó que també s'explicarà les seves "històries més personals". Actualment, el sabadellenc viu a Madrid.
La proposta es durà a terme aquest cap de setmana i comptarà amb la presència d'una cinquantena d'artistes que oferiran actuacions de mitja hora, aproximadament. Entre ells, per exemple, Alfred García (dissabte, 22.30 h).
https://www.instagram.com/p/B9r96DLKzbb/
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
El restaurant Intrèpid de Sabadell entra a la Guia Repsol 2026
-
Cultura i oci
Jordi Catalán, Premi Letrame per ‘Arde Villa Elvira’
-
Cultura i oci
Un aniversari agredolç: LibreRío de la Plata celebra tretze anys entre festa i comiat
-
Cultura i oci
Carles Ortiz: "Les melodies de 'Norma' t'eleven a un altre món"
-
Cultura i oci
La plaça de Sant Roc vibra amb el Ball de Gitanes en el seu cinquè aniversari
-
Cultura i oci
Laura Andrés i Roser Loscos celebren l'amor, però res de Sant Valentí