ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Teatre d’insomni presenta batalla a la Covid-19 i obre la matrícula per a l’escola d’arts
- Cel serè i xafogor aquest dijous
Publicat el 18 d’agost de 2020 a les 13:00
Actualitzat el 18 d’agost de 2020 a les 16:47
La companyia Teatre d’insomni ja ha obert el període d’inscripcions a la seva Escola d’Arts Escèniques (mitjançant la web teatredinsomni.cat).
Malgrat els dubtes sobre com afectaria la Covid-19 el conjunt del sector cultural, Teatre d’insomni ha dissenyat un curs presencial seguint les mesures sanitàries de seguretat. “L’escola es reinventa i treballa per mantenir les activitats amb màxima seguretat, perquè la cultura és segura”, expliquen des de la companyia a Facebook. “Hem previst tallers molt estimulants per poder fer pràctiques, així com grups més reduïts i especialitzats, amb tallers esponjats al llarg de tot el curs”, afegeixen.
Musicals, text, escenografia...
L’escola oferirà el tradicional taller musical a l’institut Ferran Casablancas (amb les obres 13 i Shrek), així com els tallers propis a L’Alternativa teatre (ubicada al barri de Gràcia).
Els tallers, a L’Alternativa teatre i al Ferran Casablancas
També ofereixen tallers de text (per representar Interès variable, de Carles de la Rosa), cos de ball; cor de musicals, classes de cant particular; un taller de disseny, vestuari, escenografia i disseny gràfic; així com un altre centrat en equip tècnic, producció, escenografia, regidoria, ajudant de direcció i professors en pràctiques.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Valsos, memòria i ironia per començar l’any a la Faràndula
-
Cultura i oci
La marca que vesteix Laura Escanes per Cap d'Any, Shakira a la boda de Messi i Lady Gaga a París
-
Cultura i oci
Il·lús Teatre: 31 miralls per a la reflexió humana
-
Cultura i oci
Un documental relata la història del segell sabadellenc PICAP
-
Cultura i oci
FOTOS | L'Orfeó de Sabadell protagonitza el concert de Sant Esteve
-
Cultura i oci
La recepta orquestral per començar l’any de bon humor