ARA A PORTADA
-
-
-
El CE Sabadell guanya el líder i marxa a l'aturada de Nadal a un punt de la primera posició Marc Segarra Rodríguez
-
Els especialistes que arriben als llocs més inaccessibles: "Per ser GRAE és imprescindible la polivalència" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les cares que formen l'equip de rescat especialitzat dels Bombers: "Salvar vides no té preu" Jan Cañadell Puigmartí
Arriba la carta de quan tens 6 anys (potser la primera... i única a la vida!)
- Carme Forcadell podrà continuar sortint cada dia de la presó tot i el recurs de la Fiscalia al Suprem
Publicat el 22 d’octubre de 2020 a les 14:35
Cada octubre, i des de ja fa cinc anys, una carta especial arriba a la bústia dels nens i nenes que en aquell moment tinguin 6 anys. Enguany són els nascuts l’any 2014. I així successivament.
Es tracta de la campanya Fas 6 anys. Tria un llibre, del Departament de Cultura de la Generalitat, que envia un xec-regal valorat en 13 euros per bescanviar a les llibreries adherides a la iniciativa. En edicions anteriors, a Sabadell s’han afegit Librerío de la Plata, Paes, Rutés, Macondo, Carrasco, Abacus i La Llar del Llibre.
El període per gastar el val va arrencar la setmana passada, 15 d’octubre, i acabarà el 30 de novembre. “És un moment molt bonic”, explica Cecília Picún, de LibreRío de la Plata, “perquè potser és la primera carta que reben a la seva vida”. I vist que la canalla d’avui dia ja ha crescut en un entorn totalment digital, en el qual el correu postal ha desaparegut en gran part (més enllà de factures i notificacions), potser és la primera i última carta física que reben. Sobretot si et regalen diners!
Però també és un moment especial “perquè el nen o la nena arriba i s’emporta un llibre que paga amb els seus propis diners”, afegeix la llibretera de Librerío de la Plata. A Sabadell, segons el padró municipal, són prop de 2.350 els infants que es poden acollir a la promoció.
A la primera edició, només el 39% de les famílies van arribar a bescanviar el val. Si alguna família veu que la carta no arriba, pot adreçar-se al correu fassisanys@gencat.cat.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Com seria un disc 'frankenstein' de Nadal només amb músics de Sabadell?
-
Cultura i oci
Els àlbums de 31FAM i Triquell, premis Enderrock de la Crítica
-
Cultura i oci
La CavaUrpí més sabadellenca amb Carles Belda, Xavi Vidal i Eric Alés
-
Cultura i oci
Sabadell és la ciutat catalana amb més espectadors d'Els Pastorets: “Són tan importants com el tió!”
-
Cultura i oci
La Ludwig Band i Al·lèrgiques al Pol·len se sumen a l'Embassa't 2026
-
Cultura i oci
Carme Gutés situa el tapís en un lloc privilegiat de les arts plàstiques