ARA A PORTADA
Pura Ceba també treu llibre per Sant Jordi

- Els efectes socials de la Covid: la Creu Roja atén 16.000 persones en ajut humanitari
Publicat el 13 d’abril de 2021 a les 18:30
Actualitzat el 14 d’abril de 2021 a les 20:37
Talment fossin una editorial, Pura Ceba publica la seva novetat per aquesta diada de Sant Jordi de 2021. Tot i que per ara, no se'n coneixen massa detalls. Se sap que el títol es diu Recull complet del pensament il·lustrat terrassenc, de forma que s'intueix per on van els tirs. Està signat per l'autora Filomena Martorell i recull històries d'entre el segle el XVIII i el XXI.
“És cert que han acabat rebent els terrassencs... Però perquè ens calia buscar algú. No cal donar-los gaire importància”, expliquen des de l’entitat. I afegeixen: “Terrassa no mereix el nostre odi, només la més subtil de les mofes”.
L’entitat confirma que el llibre ja estarà a la venda la setmana vinent a les llibreries de Sabadell. Tot i això, també volen que arribi “a les biblioteques de Terrassa i a Amazon”. A parer seu, Recull complet del pensament il·lustrat terrassenc és un llibre per lluir al parc de Vallparadís o regalar als coneguts egarencs. “Sabem que no deixarà ningú indiferent”.
Homenatge a la Colla
Aquest llibre també és un petit homenatge a la Colla de Sabadell, asseguren des de Pura Ceba. “Primer perquè hem intentat inspirar el seu disseny en l’editorial La Mirada, però sobretot perquè l’edició de llibres era un dels grans temes de la Colla”, assenyalen.
No és el primer llibre que editen. Ja l’hivern del 2019 van publicar Tira-me-la, al voltant de la tradició del popular joc del Quinto a Sabadell.
https://www.diaridesabadell.com/2019/12/24/quinto-pura-ceba-llibre-sabadell/
Tampoc han estat assegut, al 2020. Al març presentaven les cebojis pel telèfon mòbil, al maig el mallot ciclista inspirat en la comarca, a la tardor treien les mascaretes amb el seu logo i per Nadal muntaven la seva propia sastreria per oferir camises a mida i personalitzades (en col·laboració amb Hugo Dax).
Notícies recomenades
-
Cultura i oci L'Orquestra Simfònica del Vallès protagonitzarà la banda sonora de la pel·lícula de 'Mar i Cel'
-
Cultura i oci Descobrint i gaudint amb Benet Casablancas
-
Cultura i oci 7 plans per fer a l'agost a Sabadell i no envejar (tant) el viatge a Bali de la teva amiga
-
Cultura i oci El talent que pren i dona forma als carrers de Sabadell
-
Cultura i oci La Capella, un oasi en el desert estiuenc: "Aquí sempre sona música"
-
Cultura i oci L’Orquestra Simfònica del Vallès acompanyarà el debut de Serena Sáenz al Festival de Música de Torroella de Montgrí