ARA A PORTADA
-
Els especialistes que arriben als llocs més inaccessibles: "Per ser GRAE és imprescindible la polivalència" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les cares que formen l'equip de rescat especialitzat dels Bombers: "Salvar vides no té preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Ordeig diu que el primer radi del focus de PPA no es modifica pel positiu de Sant Cugat i fa una crida a la calma Redacció
-
La Montse i el Pepe de l'Stop, 50 anys sent els reis dels regals i les joguines Marc Béjar Permanyer
'Tarzan' (re)aixecarà el teló del teatre Sant Vicenç
- Els efectes socials de la Covid: la Creu Roja atén 16.000 persones en ajut humanitari
Publicat el 13 d’abril de 2021 a les 17:52
Actualitzat el 13 d’abril de 2021 a les 17:54
El Teatre Sant Vicenç recupera la seva activitat presencial aquest abril. De fet, el Taller de Teatre i l'Esplai La Branca ja fa dies que van arrencar, després d'uns mesos foscos sense pràcticament activitat a l'escenari de la Creu Alta.
L'obertura al públic general, però, arribarà el proper diumenge 25 d'abril. Serà el dia en que estrenin el muntatge musical Tarzan (en sessió de matí i tarda). Els altres dies de representació del musical son: 2, 9, 16 i 23 de maig, matí i tarda.
Seguidament, el teatre Sant Vicenç tornarà a posar en escena la comèdia Els complets desconeguts, obra que ja van estrenar per Nadal. Serà els dissabtes 1, 8, 15 i 22 de maig (a les 20 h).
Al més de juny, el Sant Vicenç tornarà amb La caputxeta vermella (dates per confirmar) i, també comptarem amb els Festivals de final de curs del Taller de Teatre. En aquest cas, els monitors del Taller, seran els encarregats de comunicar-ho a les famílies dels alumnes.
Les entrades de Tarzan i Els complets desconeguts ja estan disponibles a la taquilla del Centre tots els dissabtes de 18:30 a 20:30h i per en aquest enllaç.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Com seria un disc 'frankenstein' de Nadal només amb músics de Sabadell?
-
Cultura i oci
Els àlbums de 31FAM i Triquell, premis Enderrock de la Crítica
-
Cultura i oci
La CavaUrpí més sabadellenca amb Carles Belda, Xavi Vidal i Eric Alés
-
Cultura i oci
Sabadell és la ciutat catalana amb més espectadors d'Els Pastorets: “Són tan importants com el tió!”
-
Cultura i oci
La Ludwig Band i Al·lèrgiques al Pol·len se sumen a l'Embassa't 2026
-
Cultura i oci
Carme Gutés situa el tapís en un lloc privilegiat de les arts plàstiques