ARA A PORTADA
-
El 2028, data clau per posar fi als instituts de barracons: què sabem del calendari a Sabadell? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
ERC ja té substitut per al regidor escindit de Sabadell: Sílvia Renom prendrà el relleu Albert Acín Serra
-
Crisi a ERC Sabadell: el seu líder, Gabriel Fernàndez, trenca el carnet del partit Albert Acín Serra
-
ERC Sabadell exigeix al regidor que ha deixat el partit que retorni l’escó: "És una maniobra" Redacció
-
L’Àgora estrena ‘L’agricultor de Chicago’

- Raúl Palma (San Fernando), un dels primers grans objectius del Sabadell
Publicat el 19 de juny de 2021 a les 09:00
Actualitzat el 20 de juny de 2021 a les 18:20
L’Espai Àgora de Sabadell, al centre cívic de Sant Oleguer, estrena avui i demà, 19 i 20 de juny, L’agricultor de Chicago, una obra teatral històrica, que ha estat adaptada per la nova companyia sabadellenca Fil Parranda, formada per un grup d’actors i actrius que s’uneixen per fer “teatre de qualitat”.
L’agricultor de Chicago, del dramaturg nord-americà Mark Twain, tracta sobre un director d’una revista d’agricultura que està buscant-se un substitut. En el seu despatx es presenten dues persones que volen ocupar la seva vacant: una amb estudis i coneixements agrícoles, i l’altra sense estudis.
Finalment, la primera d’elles acaba sent contractada com a personal de neteja i l’altra passa ser el director de la revista. En definitiva, l’obra és una representació còmica que té un final força sorprenent.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Quan la ceràmica reprodueix la pell de planetes llunyans
-
Cultura i oci Triquell: "Si ens gravessin 24 hores, tots seríem més capullos del que aparentem"
-
Cultura i oci “Vaig baixar de l’escenari i ja ho trobava a faltar”
-
Cultura i oci Marc Rius protagonitza ‘La casa nostra’: un Ted Mosby a la catalana
-
Cultura i oci Fèlix Colomer reconstrueix la vida de Charles Thomas, el jugador de bàsquet que tothom creia mort
-
Cultura i oci Llibres, cafè i conversa: hi ha millor combinació?