Assistents al local de La Nit a la pista de ball / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
ARA A PORTADA
-
Sabadell, zona de proves d'una aplicació per detectar trastorns mentals: "Si va bé, s'aplicarà a la resta del sistema català" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
“Si no arribem a un acord, 26 famílies poden quedar-se sense sostre el pròxim 4 de març” Marta Ordóñez | Jan Cañadell Puigmartí
-
La Crida portarà la "situació insostenible a l'escola pública" al ple municipal de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
Dins de les discoteques: així és la nova nit sabadellenca
- Sabadell impulsarà un pla per enretirar el cablejat aeri de la ciutat
Publicat el
06 de juliol de 2021 a
les 11:35
Actualitzat el
07 de juliol de 2021 a les
12:27
L'oci nocturn, un debat obert que enfronta opinions diverses. El primer cap de setmana de juliol ha vingut marcat per la flexibilització de les mesures sanitàries i l'augment notable de casos positius entre els joves de Covid-19 al llarg d'aquesta setmana. Divendres passat, el Centre de Sabadell va ser un formiguer, un lloc de reunió per als joves que anhelaven trobades nocturnes. Les terrasses dels bars estaven plenes, on es respectaven les distàncies de seguretat entre les diferents taules. Rialles i copes van ser les protagonistes del vespre. Un xivarri controlat rondant la una de la matinada.
Al voltant de la 1:15 h, una part de l'activitat nocturna començava a disminuir, no se servien més consumicions i els locals van començar a abaixar les persianes i aplegaven taules i cadires; situació que mostrava la regularització horària de bars i restaurants. Els joves a fora dels establiments allargaven converses, ocupant bancs públics i fent de les places nous punts de reunió. Alguns van optar per continuar la gresca als principals bars musicals del centre de la nostra ciutat, locals que poden romandre oberts fins a les 3.30 h.
La Nit, bar musical de referència del Centre, gaudeix d'un espai amb aforament limitat, de 50 persones i controlat on es prenen les mesures de seguretat regularitzades pel Procicat. En entrar, calia donar el teu nom i número de telèfon, per si es produïa alguna incidència. Per consumir era necessari seure a la taula que t'assignaven, per contra, si duies la mascareta posada podies aixecar-te i ballar a la pista.
Durant la nit no es va produir cap accident, però, tot i això, els responsables del local van optar per romandre tancats l'endemà dissabte dia 3 de juliol, una decisió presa per voluntat pròpia. La iniciativa la van comunicar a través de les xarxes socials: "Donada la situació actual i per responsabilitat col·lectiva romandrem tancats".
L’oci nocturn, una polèmica a tots els àmbits, una porta entreoberta que no es decanta cap enlloc, una regularització poc definida, però que molts joves esperen amb candeletes des de fa gairebé un any i mig.
[caption id="attachment_189754" align="aligncenter" width="700"]
Assistents al local de La Nit a la pista de ball / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
Assistents al local de La Nit a la pista de ball / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Adrià Aguilera: “En l’era d’Instagram, en què tot ha d'estar bé, i ens escoltem poc cap endins”
-
Cultura i oci
Jordi Catalán, Premi Letrame per ‘Arde Villa Elvira’
-
Cultura i oci
Un aniversari agredolç: LibreRío de la Plata celebra tretze anys entre festa i comiat
-
Cultura i oci
Carles Ortiz: "Les melodies de 'Norma' t'eleven a un altre món"
-
Cultura i oci
La plaça de Sant Roc vibra amb el Ball de Gitanes en el seu cinquè aniversari
-
Cultura i oci
Laura Andrés i Roser Loscos celebren l'amor, però res de Sant Valentí