ARA A PORTADA
El Ceba’t vol atreure adolescents ‘gamers’

- Mor un home atropellat per un camió a Sant Quirze
Publicat el 17 d’octubre de 2021 a les 08:00
Actualitzat el 15 d’octubre de 2021 a les 19:03
Els tornejos de videojocs s’incorporen a la programació d’oci familiar del Ceba’t. Aquest festival tindrà lloc els dies 6 i 7 de novembre a Fira Sabadell.
De la mà de l’empresa ASOBU eSports, els més grans de 12 anys podran adquirir una entrada específica per jugar i competir en els tornejos de Fornite, Rocket League i FIFA 22, entre d’altres.
De fet, s’instal·larà un espai específic de videojocs, obert tots dos dies d’11 h a 23 h. Es dividirà en tres zones de gaming diferenciades:
‘Fortnite’
El conegut battle royale més famós entre els joves no podia faltar a la cita d’aquest esdeveniment d’oci familiar. Els participants podran disputar partides d’entre 20 i 30 minuts de durada, sigui de manera conjunta com per equips.
‘Roquet League’ i ‘FIFA 22’
El Ceba’t oferirà un petit espai per al videojoc esportiu de moda entre els joves: marcar gols amb cotxes.
D’altra banda, també s’oferirà el FIFA 22. Els jugadors tindran la possibilitat de provar la nova versió actualitzada del popular videojoc FIFA i formar el seu propi equip amb els seus jugadors favorits.
“Família al complet”
Per a Jordi Lozano, director del Ceba’t Festival, la incorporació d’aquest espai “suposa una oportunitat per ampliar activitats orientades al públic adolescent”. I és que, així, “les famílies podran acudir al festival al complet, independentment de les edats dels seus fills”.
Lozano sosté que “els tornejos de videojocs se sumen a un programa molt variat d’activitats”, després que l’organització hagi modificat la graella arran de les mesures antiCovid.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci El talent que pren i dona forma als carrers de Sabadell
-
Cultura i oci La Capella, un oasi en el desert estiuenc: "Aquí sempre sona música"
-
Cultura i oci L’Orquestra Simfònica del Vallès acompanyarà el debut de Serena Sáenz al Festival de Música de Torroella de Montgrí
-
Cultura i oci La llavor sabadellenca de l'Escola Catalana del Tapís
-
Cultura i oci Les lectures que han deixat empremta a les personalitats sabadellenques
-
Cultura i oci Abel Garriga: "A Broadway es pot fallar, el tema és que no hi tornis"