ARA A PORTADA
- El Trivial dels aficionats a la muntanya neix a Sabadell
Publicat el
04 de novembre de 2021 a
les 16:00
Actualitzat el
04 de novembre de 2021 a les
16:50
La Cobla Simfònica Catalana presenta un concert que en la seva primera part ret homenatge al mestre Fèlix Martínez Comin amb motiu del centenari del seu naixement. Serà aquest diumenge, 7 de novembre, al Teatre Principal (18 h).
Arrencarà amb una selecció d’obres que fan pal·lès el lirisme que tant ha contribuït a impulsar poderosament l’evolució de la cobla des del punt de vista melòdic, a causa del seu domini de la forma, inventiva musical i equilibri.
La segona part del concert es dedica al guardonat amb el Premi Nacional Agustí Borgunyó de 2020, el compositor català i universal Albert Guinovart.
Vinculat a la interpretació, la docència i la composició, ha modelat la versatilitat de la seva producció i el seu segell personal, transitant per diferents gèneres, estils i formacions, entre elles la cobla, on destaquen grans obres simfòniques com Un món salvatge i la Suite de Terra Baixa que avui ofereixen.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
"Ningú no espera quatre violoncels tocant ‘Flying free’"
-
Cultura i oci
L’Escola d’Òpera de Sabadell escull tres joves promeses
-
Cultura i oci
Com convertir un pàrquing en una desfilada de moda
-
Cultura i oci
Joan Carreras interpreta els neguits de Shakespeare que avui dia pots trobar a 'X'
-
Cultura i oci
"Vivim en un bucle mental. El primer pas és prendre’n consciència"
-
Cultura i oci
Els escriptors de Sabadell triomfen en els grans premis literaris del país