ARA A PORTADA
ESDi: Com serà el bany del futur?
- La Crida reivindica haver obligat el Govern a revisar el contracte amb Smatsa
Publicat el
17 de gener de 2022 a
les 19:26
Actualitzat el
18 de gener de 2022 a les
09:06
Els 130 alumnes de primer curs de totes les especialitats del Grau en Disseny que s’imparteixen a l’ESDi estan convocats al concurs signat amb la firma de solucions per al bany hansgrohe.
“Com us imagineu el bany del futur?”, és la premissa sota la que s’emmarca la proposta, que pretén impulsar el disseny innovador i sostenible convidant l’alumnat a elaborar propostes innovadores de nous usos del bany o d’alguns elements d’aquest que potenciïn l’experiència de l’usuari i que, al mateix temps, siguin ecològicament responsables.
Els deu finalistes del concurs presentaran els seus projectes a les oficines d’hansgrohe d’Espanya, davant d’un jurat format per Carlos Cabezón, director acadèmic del Màster en Disseny UX/UI i Luis Montes d’Oca, director de màrqueting d’hansgrohe. Segons directora adjunta d’ESDi, Georgina Bombardó, “aquesta sinèrgia amb el món empresarial, amb un primer contacte amb una empresa desde el primer curs, és molt positiva”.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Des de Charles Chaplin fins a Assumpta Serna, al Cineclub
-
Cultura i oci
Els 40 anys de la discogràfica Picap, a la televisió
-
Cultura i oci
El mural de Jordi Roca al carrer de la República
-
Cultura i oci
L’Embassa’t reubica els concerts de Mishima i El Petit de Cal Eril
-
Cultura i oci
VÍDEO | King África a Sabadell, una bomba de nostàlgia que va fer saltar el públic
-
Cultura i oci
Francesc Torralba: "El futur no està escrit i depèn del que fem ara"