Estudiant de Belles Arts a la UB, Salas vol mostrar “les formes del buit”L’origen de la mostra, en part, prové d’un encàrrec per a una assignatura de Belles Arts, que estudia a la Universitat de Barcelona (UB). De tan sols 19 anys, Marc Salas Armengol també compta amb un estudi a la Creu Alta, on ha confeccionat les obres que ara exposa fins al 30 de gener.
ARA A PORTADA
Les pintures de Marc Salas, ‘expo’ efímera a una casa anglesa

- La Crida reivindica haver obligat el Govern a revisar el contracte amb Smatsa
Publicat el 17 de gener de 2022 a les 19:16
Actualitzat el 18 de gener de 2022 a les 09:06
“Una mica ‘underground’”. El mateix Marc Salas Armengol somriu mentre explica quin és l’indret on estrena exposició aquest diumenge.
Es tracta d’una casa anglesa particular, que actualment es troba en un moment sense habitar. I Salas Armengol n’ha condicionat els baixos per poder ubicar-hi la seva obra.
La descobrireu al carrer de Duran i Sors, 83, i la inauguració té lloc aquest diumenge (12 h). Hi haurà música i un refrigeri.
“Es tracta d’una mostra de les investigacions que he dut a terme els últims mesos”, detalla Salas Armengol. “Són un conjunt de propostes pictòriques al voltant dels espais i grans masses de colors, així com les formes que el buit adquireix en aquestes composicions”, afegeix.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci El Negre de Banyoles recupera el nom i la dignitat
-
Cultura i oci L’home que podia volar i que es va quedar sense ales
-
Cultura i oci Ismael Serrano s’escuda en l'Orquestra Simfònica del Vallès
-
Cultura i oci Pintura sobre cartrons per reclamar el dret a l’habitatge
-
Cultura i oci L’Òpera Catalunya tanca una temporada de rècord i anuncia Wagner per a la següent
-
Cultura i oci Del fons marí, al Passeig: l’ESDi prepara una desfilada molt mediterrània