Portada del catàleg / DS[/caption]
ARA A PORTADA
-
Els regidors de Junts per Sabadell emprendran accions legals contra Jordi Turull Albert Acín Serra | Jan Cañadell Puigmartí
-
El pàrquing del nou edifici al davant del Mercat Central genera dubtes per la seva ubicació Aleix Pujadas Carreras
-
Veïns dels nous pisos de l'Incasòl a Can Llong: "Pagarem uns 500 euros al mes" Aleix Pujadas Carreras
-
-
Que la memòria de Layret quedi recollida en paper
- El Sabadell de Munitis, a un partit d'igualar la ratxa de la lliga 83/84
Publicat el
01 de març de 2022 a
les 17:00
Actualitzat el
01 de març de 2022 a les
17:02
La commeració del centenari de la mort de Francesc Layret encara cueja. I és que l'efemèride va servir com a excusa per reivindicar una figura que -potser- no era prou coneguda ni a Sabadell ni entre la societat civil catalana.
Allò que es presenta dijous és el catàleg de l’exposició Francesc Layret, Diputat per Sabadell. El fill roig del catalanisme, que va náixer al Museu d'Història i que ara itinera per diferents municipis del país. L'acte arrenca a les 18.30 h, a la Casa Duran (carrer del Pedregar, 7). Hi intervindran l’historiador i exdirigent dels Comuns Xavier Domènech, el comissari de l'exposició i rector de la UPEC Jordi Serrano; així com i Ignasi Rodríguez Roda-Layret, de la família Layret.
Amb aquesta acció, hi quedarà un material de consulta tan complet i suggerent com aquest catàleg, que recull tota la informació, documents inèdits i fotografies d'època de l'exposició. En el darrer tempstambé s'ha publicat la biografia sobre aquest advocat laboralista a càrrec de l'exdiputat i membre del Col·lectiu Ronda Vidal Aragonès.
[caption id="attachment_213637" align="aligncenter" width="565"]
Portada del catàleg / DS[/caption]
Portada del catàleg / DS[/caption]
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Alba Collado, dramaturga: "Ja no vull només provocar, vull emocionar i connectar amb el públic"
-
Cultura i oci
FOTOS | Una reconeguda empresa internacional fa servir l'Hotel Urpí com a plató per a un anunci
-
Cultura i oci
Ada Parellada: "Seré l’àvia de les croquetes i els macarrons. Tindré els nets enganxats per l’estómac!"
-
Cultura i oci
"La companyia Escènics ens suma a nivell artístic i humà"
-
Cultura i oci
Els poemes inèdits de Valèria N. Saurí, Ven'nus
-
Cultura i oci
Els poetes que van arribar al cor de Pere Quart amb el parlar de Sabadell