ARA A PORTADA
-
Sabadell FOTOS | Un detingut i diversos identificats en un operatiu dels Mossos en un bloc de Can Puiggener S. G.
-
Sabadell FOTOS | Així s'ha viscut l'eclipsi des de la millor vista de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell FGC talla el servei entre Gràcia i Sarrià: què has de saber si agafes el tren a Sabadell? Agències | Sergi G. R.
-
Sabadell Incorporaran infermeres a les escoles, una reivindicació que famílies de Sabadell fa temps que demanen Sergi Gonzàlez Reginaldo
- El Sabadell de Munitis, a un partit d'igualar la ratxa de la lliga 83/84
Publicat el
01 de març de 2022 a
les 17:55
Actualitzat el
02 de març de 2022 a les
19:21
Dins la Temporada de Cambra que organitza Joventuts Musicals aquest divendres tindrà lloc al Teatre Principal (20 h) el concert de Quintet de corda de l’Orquestra, de la Filharmònica de Berlín. Amb el clarinet Miquel Àngel Tamarit.
Philharmonic String Quintet Berlin és únic en la seva instrumentació: en comptes d'ampliar el quartet de cordes amb una viola o violoncel addicional, el conjunt es completa afegint un contrabaix. Aquesta elecció deliberada permet que el conjunt actuï com una orquestra de cordes, ja que les cinc seccions de cordes estan representades. "Segons les nostres experiències, les composicions guanyen moltíssim en amplitud de so", exposen.
D'aquesta manera, el quintet travessa els límits d'un entorn de música purament de cambra cap a una formació amb so simfònic. El repertori del conjunt inclou, per descomptat, obres originals de quintet, però també moltes altres obres en arranjaments per a la seva instrumentació específica. Sovint, explorant juntament amb solistes de vent, aquesta vegada amb el clarinetista Miguel Ángel Tamarit.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Com sona l’estiu a Sabadell?
-
Cultura i oci
Ramiro Fernández i l’estudi on fa cinquanta anys que construeix el seu món ideal
-
Cultura i oci
"Hem normalitzat la roba barata i està feta per gent que no viu bé": l'aposta per l'atemporalitat de 'Gorina Atelier'
-
Cultura i oci
WATERPROOF, el candidat sabadellenc a disc de l’estiu
-
Cultura i oci
David Vallés, com un peix molt trempat a dins de l’aigua al Mercat Central
-
Cultura i oci
“Serà difícil tornar a sortir en una pel·lícula de Disney”