ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell Acord a dues bandes per aplacar el soroll de les terrasses a Sabadell: cinc mesures per a reduir les queixes Marta Ordóñez
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
Joan Dausà actuarà el juny al Festival Observa de Sabadell
Cultura i oci
El cantant presentarà el disc 'Ho tenim tot' a l'Amfiteatre del Parc Catalunya
- Obituari de Sabadell del 4 d’abril de 2022
Publicat el
01 d’abril de 2022 a
les 09:57
Actualitzat el
01 d’abril de 2022 a les
10:26
El cantant Joan Dausà és el darrer nom que s'ha sumat al Festival Observa, que se celebrarà entre maig i juny a Sabadell. El barceloní actuarà a l'Amfiteatre del Parc Catalunya el dissabte 11 de juny, a l’Amfiteatre del Parc, i s'afegeix a la resta d’artistes que actuaran a la ciutat entre el 26 de maig i el 19 de juny.
Joan Dausà arribarà a Sabadell amb el seu tercer disc sota el braç, Ho tenim tot, que encarna el seu retorn a la música després de tres anys de silenci discogràfic, acompanyat per la producció de Santos&Fluren. El concert començarà a les 22.00 h, però el recinte del festival compta amb un espai village i foodtrucks, que s'obre a les 19 h per a tots els que hagin adquirit entrades pel mateix dia.
A més de Dausà, el cartell del festival ja compta amb els noms confirmats de Rosario Flores, La Casa Azul, Women Soldier, Don Patricio, Iseo & Dodosound, SFDK, M-Clan, Rapsusklei, The Tyets. També s’oferiran espectacles com Love Love Love, els tributs Abba The New Experience i Play The Game, un tribut a Queen, així com un concert de la novena de Beethoven per l’Orquestra Simfònica del Vallès.
Per als més petits s'hi ha programat l'actuació de Damaris Gelabert, Reggae per xics, Heavy per xics i Laly Begood.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Homenatge a Joan Tassa, el músic que podia "parlar a través de la guitarra”
-
Cultura i oci
La Joventut de la Faràndula bat un nou rècord de 21.900 espectadors
-
Cultura i oci
Shakespeare, viuràs en aquest Fresc
-
Cultura i oci
"Ningú no espera quatre violoncels tocant ‘Flying free’"
-
Cultura i oci
L’Escola d’Òpera de Sabadell escull tres joves promeses
-
Cultura i oci
Com convertir un pàrquing en una desfilada de moda