Al costat de Bonnín apareixen al film Raquel Lascar, Roger Batalla, Iria del Rio, Natalia Barrientos, Paula Vélez i Laura Conejero, entre d'altres.
ARA A PORTADA
La pel·lícula sobre Neus Català es roda ben a prop de Sabadell
La coproducció de TV3 s'està gravant aquests dies a Torrebonica, al límit municipal amb Terrassa
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el 07 d’abril de 2022 a les 09:15
Actualitzat el 07 d’abril de 2022 a les 12:59
La pel·lícula Un cel de plom, dirigida per Miquel Romans i coproduïda per TV3, narra la vida de la jove republicana i feminista Neus Català. El film, que es roda aquests dies a Torrebonica, entre Sabadell i Terrassa, explica el retorn de França de la protagonista, després d'haver estat presonera de l'exèrcit alemany al camp de concentració de Holleischen.
La història està basada en el llibre homònim de Carme Martí. Romans s'estrena com a director de llargmetratges de ficció amb aquesta cinta basada en l'any de la vida de l'activista de la resistència francesa, interpretada per Nausica Bonnín, que torna a casa després de fer treballs forçats en una fàbrica nazi a Txecoslovàquia.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
L'Orquestra Simfònica del Vallès protagonitzarà la banda sonora de la pel·lícula de 'Mar i Cel'
-
Cultura i oci
Descobrint i gaudint amb Benet Casablancas
-
Cultura i oci
7 plans per fer a l'agost a Sabadell i no envejar (tant) el viatge a Bali de la teva amiga
-
Cultura i oci
El talent que pren i dona forma als carrers de Sabadell
-
Cultura i oci
La Capella, un oasi en el desert estiuenc: "Aquí sempre sona música"
-
Cultura i oci
L’Orquestra Simfònica del Vallès acompanyarà el debut de Serena Sáenz al Festival de Música de Torroella de Montgrí