ARA A PORTADA
-
-
"No podem exposar-los a un cancerigen que sabem que existeix: l'amiant s'ha de retirar de les escoles" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
El Quart Cinturó (B-40) es popularitza: prop de 40.000 vehicles diaris passen per l’autovia Albert Acín Serra
-
La Generalitat s'instal·larà a l'edifici modernista de Caixa Sabadell per 30.000 euros mensuals Redacció
El jove Andrés Salado torna a dirigir l'Orquestra Simfònica del Vallès a la Faràndula
El públic podrà gaudir del cèlebre 'Bolero' del compositor francès M. Ravel

- Les obres del carrer del Caucas es reprendran al febrer
Publicat el 20 de gener de 2023 a les 12:39
Una vegada més, l'Orquestra Simfònica del Vallès aposta pels joves intèrprets. En aquesta ocasió, tornarà a comptar amb la direcció del jove madrileny Andrés Salado, en un concert en què el públic podrà gaudir del cèlebre Bolero del compositor francès M. Ravel.
I també hi col·laborarà el contrabaixista veneçolà Edicson Ruiz per interpretar el Concert per a contrabaix del compositor alemany E. Oscher. Se celebrarà aquest divendres, a les 20h, al Teatre La Faràndula.
El programa viatjarà per l'Amèrica del Sud amb l'obertura del poema simfònic Libertadores, del compositor alacantí O. Navarro, una peça amb dues parts: l'una inspirada en l'Amazones i l'altra dedicada als líders independentistes del continent sud-americà. També es podrà gaudir del poema simfònic Sensemayá, del músic mexicà S. Revueltas.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci El talent que pren i dona forma als carrers de Sabadell
-
Cultura i oci La Capella, un oasi en el desert estiuenc: "Aquí sempre sona música"
-
Cultura i oci L’Orquestra Simfònica del Vallès acompanyarà el debut de Serena Sáenz al Festival de Música de Torroella de Montgrí
-
Cultura i oci La llavor sabadellenca de l'Escola Catalana del Tapís
-
Cultura i oci Les lectures que han deixat empremta a les personalitats sabadellenques
-
Cultura i oci Abel Garriga: "A Broadway es pot fallar, el tema és que no hi tornis"