ARA A PORTADA
'El Teatre dels Somnis', una obra extraordinària amb més de 130 'farandulers'
L'obra per commemorar els 75 anys de la Joventut de la Faràndula s'estrena el cap de setmana
- 'El Teatre dels Somnis', una obra extraordinària amb més de 130 'farandulers'
Publicat el
27 de febrer de 2023 a
les 16:02
Actualitzat el
27 de febrer de 2023 a les
16:09
El grup de teatre sabadellenc Joventut de la Faràndula estrena el pròxim cap de setmana El Teatre dels Somnis, l’espectacle amb què commemora el 75è aniversari de la seva creació. La proposta reuneix damunt l’escenari personatges populars molt coneguts del públic que també són, en bona mesura, els protagonistes de les obres que la formació ha estrenat al llarg de la seva història i, en especial, els darrers 25 anys.
D’aquesta manera, El Teatre dels Somnis és, a la vegada, un recorregut per la trajectòria farandulera, però també un gran conte sobre el món del teatre i tot allò que passa abans de l’estrena de qualsevol espectacle. Es podrà veure al Teatre La Faràndula de Sabadell en tres ocasions: el dissabte 4 de març a la tarda (18h) i el diumenge 5 de març en sessions de matí (12h) i tarda (18h).
L’argument d’El Teatre dels Somnis pren com a protagonistes cinc nenes que, després de quedar-se sense wifi per una avaria a casa, entren a un món màgic habitat per personatges com Pinotxo, la Caputxeta, la Ventafocs, la Blancaneus, Rapunzel, Peter Pan, la fada Campaneta o Hansel i Gretel. Tots ells, entre molts d’altres, estan assajant una obra de teatre per celebrar el 75è aniversari de la Joventut de la Faràndula i les protagonistes els hauran d’ajudar per tal que l’estrena sigui tot un èxit.
El muntatge mobilitza més de 130 actors de totes les edats sorgits tant de les files de la Joventut de la Faràndula com de l’alumnat del Taller de Teatre Infantil de l’entitat. Albert González i Arnau Solsona han escrit el text i dirigeixen l’espectacle, que compta amb coreografies de Montse Argemí, Montse Serra i Alba Cruells. La direcció musical i vocal la signen Marcel Castillejo, Jèssica Martín i Joan Bta. Torrella.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Armengol Trio connecta amb la natura amb instruments africans, de fang i flaures
-
Cultura i oci
Gara Roda porta 'El Firmament' al TNC: “Tantes dones en un escenari és insòlit”
-
Cultura i oci
Andrea Motis esgota entrades a la CavaUrpi dissabte
-
Cultura i oci
El festival Observa, a punt per començar tres setmanes de música al parc de Catalunya
-
Cultura i oci
Sabadell "presumirà" del mestre compositor Benet Casablancas
-
Cultura i oci
Hi ha un Observa per a cadascú: quina és la teva energia?