ARA A PORTADA
-
"Han caigut trossos de teulada d'amiant al pati de l'escola en episodis de ventades" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
El PP de Sabadell farà una ruta per solucionar problemes a tots els barris: "Fem el que no fa Marta Farrés" Redacció
-
FOTOS | TUS presenta tres nous busos articulats: "L'ampliació de la flota aportarà confort" Jan Cañadell Puigmartí
La Festa Holi esclata al Parc Catalunya el diumenge 26 de març
La celebració inclourà la tradicional tirada de colors a les 12h

- Veïns i comerciants exigeixen desviar el trànsit de l'avinguda d'Estrasburg
Publicat el 23 de març de 2023 a les 16:09
Actualitzat el 23 de març de 2023 a les 16:17
L’amfiteatre del parc de Catalunya acollirà el matí de diumenge, 26 de març, una nova edició de la Festa Holi, la tretzena a la ciutat. La celebració inclourà la tradicional tirada de colors a les 12h.
Durant la festa, que començarà a les 11h, hi haurà música originària de l’Índia i actuaran les escoles de dansa Bollywood més conegudes de Catalunya: Centre Asana (Sabadell), Bollywood Igualada, Sweet India (Vilanova del Camí) i Din Tak (Barcelona). Serà una oportunitat perquè els assistents aprenguin passes de ball.
La tirada de colors tindrà lloc a les 12h. Després, la festa continuarà amb música d’animació per fer ballar tothom. Des de l’organització es recomana als assistents anar vestits de blanc i portar protecció solar.
El mateix matí de diumenge també es podran comprar, a l’amfiteatre, les pólvores de colors. El Holi, també conegut com la Festa dels Colors, és una tradicional festa religiosa hindú que s'ha tornat molt popular arreu del món. Aquesta festivitat també té un altre significat cultural: és la festa en què cada persona es pot alliberar dels errors del passat, oblidar i perdonar. La festa marca l'inici de la primavera.
La Festa Holi Sabadell està organitzada per l’Associació Catalana de Bollywood i l’ l’Ajuntament de Sabadell. Els colors per llançar es poden recollir a diferents punts de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci El festival Embassa’t ja té disponibles els abonaments per l’edició del 2026
-
Cultura i oci Quan la ceràmica reprodueix la pell de planetes llunyans
-
Cultura i oci La gran gala del teatre sabadellenc ja té data i director
-
Cultura i oci Triquell: "Si ens gravessin 24 hores, tots seríem més capullos del que aparentem"
-
Cultura i oci “Vaig baixar de l’escenari i ja ho trobava a faltar”
-
Cultura i oci Marc Rius protagonitza ‘La casa nostra’: un Ted Mosby a la catalana