ARA A PORTADA
-
La vaga educativa es fa notar a Sabadell: cada cop "més docents implicats" i una concentració prevista a Serveis Territorials Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sílvia Renom (ERC): "De què serveixen 'Els diners als carrers' si hi ha gent sense poder accedir a un habitatge?" Albert Acín Serra
-
-
FOTOS | El trencament d'una canonada provoca una columna d'aigua de més de 18 metres a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadellencs diuen 'Sí a la pau' i 'No a la guerra': "No em puc quedar a casa mentre passa això" Aleix Pujadas Carreras
Ja pots sol·licitar el Bo Cultural Jove: en què es pot gastar?
És la segona edició d'un programa que atorga a cada beneficiari 400 euros
- Onada de robatoris en cases de la Creu Alta: "Estem molt espantats"
Publicat el
16 de juny de 2023 a
les 10:12
Més de 2.300 joves de Sabadell i 85.238 en total a Catalunya nascuts l'any 2005 ja poden sol·licitar l'anomenat Bo Cultural Jove que impulsa el Ministeri de Cultura i Esports. És la segona edició d'un programa que atorga a cada beneficiari 400 euros destinats a l'adquisició i el gaudi de productes, serveis i activitats culturals.
Un cop l'obtinguin, els joves disposaran d'un any per utilitzar-lo en alguns dels 366 establiments adherits a la campanya. 62.496 dels joves de Catalunya que aquest any compleixen 18 anys són a la demarcació de Barcelona, 9.385 són a la de Tarragona, 8.733 a la de Girona i 4.624 a la de Lleida. Els sol·licitants tenen temps per demanar el bo fins al 30 de setembre a través del web.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Jan D. Casablancas: "Sento que amb mi es van llançar una mica a la piscina"
-
Cultura i oci
La Creu Alta posa en marxa un concurs de còmic
-
Cultura i oci
Poesia al cementiri per a quan les paraules es trenquen
-
Cultura i oci
Jaume Clotet: "Si ens agraden les sèries de vikings, per què als noruecs no les d’almogàvers?"
-
Cultura i oci
Sabadell balla amb el festival Dansa Metropolitana
-
Cultura i oci
Els vestits de la Montpalau causen llargues cues a Madrid