Els guanyadors del concurs van ser Martí Delgado, Cesc Corominas i Salvador Brotons. Els finalistes van ser Lluís Alcalà, Mariela Finet i Xavier Ventosa.Ver esta publicación en Instagram
ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
El grup sardanista Mirant al Cel clou el seu 75è aniversari "amb una nit inoblidable"
La Cobla Principal del Llobregat va interpretar les sis sardanes finalistes del concurs de l'entitat

- El grup sardanista Mirant al Cel clou el seu 75è aniversari "amb una nit inoblidable"
Publicat el 19 de juny de 2023 a les 15:33
Actualitzat el 19 de juny de 2023 a les 16:46
La Colla Mirant al Cel va cloure la celebració del seu 75è aniversari amb un concert i el lliurament de premis del primer concurs de composició de sardanes de l'entitat, divendres a la nit al Teatre Principal de Sabadell. A l'acte, la Cobla Principal del Llobregat va interpretar, entre altres peces, les sis sardanes finalistes del certamen, en què es van presentar una trentena de propostes.
Des de l'entitat remarquen l'alt nivell de totes les composicions, que van fer passar "una vetllada magnífica a tot el públic" i "una nit inoblidable", juntament amb "les extraordinàries exhibicions" de punts lliures de les colles Cabirols i Mirant al Cel, ambdues Campiones de Catalunya en aquesta modalitat.
Per altra banda, la cobla va interpretar la primera i l'última de les sardanes dedicades a la Colla Mirant al Cel: la més antiga, composta el 1949 per Agustí Borgunyó, i la més recent, d’Enric Ortí, de 2022. A més, la formació musical va oferir una adaptació de l’obra Carmen, de Georges Bizet i amb arranjament de Max Havart, com a preludi de l’entrega de premis als finalistes i als guanyadors.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Descobrint i gaudint amb Benet Casablancas
-
Cultura i oci 7 plans per fer a l'agost a Sabadell i no envejar (tant) el viatge a Bali de la teva amiga
-
Cultura i oci El talent que pren i dona forma als carrers de Sabadell
-
Cultura i oci La Capella, un oasi en el desert estiuenc: "Aquí sempre sona música"
-
Cultura i oci L’Orquestra Simfònica del Vallès acompanyarà el debut de Serena Sáenz al Festival de Música de Torroella de Montgrí
-
Cultura i oci La llavor sabadellenca de l'Escola Catalana del Tapís