Imatge de la competició / Cedida[/caption]
ARA A PORTADA
-
Sabadell Guia per veure l’eclipsi a Sabadell: el millor lloc on anar, a quina hora, com serà i com protegir-se Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Les ulleres per veure l'eclipsi s’esgoten a gairebé totes les òptiques de Sabadell León Guerrero
-
Sabadell En una enorme cambra a -18 graus: qui guarda i distribueix el gel que refreda la Coca-Cola que et prens a les terrasses de Sabadell? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Incorporaran infermeres a les escoles, una reivindicació que famílies de Sabadell fa temps que demanen Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell FGC talla el servei entre Gràcia i Sarrià: què has de saber si agafes el tren a Sabadell? Agències | Sergi G. R.
La companyia sabadellenca Alucinarte guanya el primer premi d’estàtues humanes a Bèlgica
Cultura i oci
- Més de 365.000 vehicles omplen les carreteres a l'operació sortida
Publicat el
12 d’agost de 2023 a
les 14:47
Actualitzat el
21 d’agost de 2023 a les
17:23
La companyia sabadellenca Alucinarte està d'enhorabona. I és que aquest grup de performances i art de carrer ha guanyat el primer premi del campionat internacional més important d'estàtues vives d'Europa. El certamen s'ha celebrat a la ciutat belga de Marche-en-Famenne durant els dies 5 i 6 d'agost amb una assistència de 22.000 persones.
La performance escollida pel grup ha estat una representació inspirada en la cultura catalana. Concretament en el famós arquitecte Gaudí i la seva musa, Moreau, representació amb què han pogut imposar-se al centenar d'estàtues de diferents companyies d'arreu del món que han participat en l'esdeveniment. Prèviament, Alucinarte va ser admesa al festival amb un total d'onze actuacions de diferents estils i formats, del més clàssic al més contemporani.
La companyia sabadellenca ha realitzat espectacles a una quarantena de països i més d'un centenar de ciutats d'arreu del món, representant diferents creacions artístiques tant de petit com de gran format amb una gran varietat d'espectacles i animacions.
[caption id="attachment_269945" align="aligncenter" width="469"]
Imatge de la competició / Cedida[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Imatge de la competició / Cedida[/caption]
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Com sona l’estiu a Sabadell?
-
Cultura i oci
Ramiro Fernández i l’estudi on fa cinquanta anys que construeix el seu món ideal
-
Cultura i oci
"Hem normalitzat la roba barata i està feta per gent que no viu bé": l'aposta per l'atemporalitat de 'Gorina Atelier'
-
Cultura i oci
WATERPROOF, el candidat sabadellenc a disc de l’estiu
-
Cultura i oci
David Vallés, com un peix molt trempat a dins de l’aigua al Mercat Central
-
Cultura i oci
“Serà difícil tornar a sortir en una pel·lícula de Disney”