ARA A PORTADA
Albert Pla s'estrenarà a la Sala Apolo amb el seu nou conjunt, la Surprise Band
L'espectacle revisarà èxits de l'àlbum 'Veintegenarios en Albuquerque', que acaba de complir 25 anys
Publicat el 05 de setembre de 2023 a les 17:52
El cantant Albert Pla actuarà el 7 d'octubre a la Sala Apolo de Barcelona al costat del seu nou conjunt, la Surprise Band. Està format per Diego Cortés a la guitarra flamenca; Judit Farrés als teclats i samplers; Sara Sambola, Cristina López i Ana Brenes -integrants del grup La Prenda Roja- als cors, i Belén Martí Lluch com a ballarina l'acompanyen en la nova aventura musical.
Pla i la Surprise Band revisaran, entre d'altres, els èxits de l'àlbum Veintegenarios en Albuquerque, treball de l'artista de Sabadell que acaba de complir 25 anys.
El sabadellenc passarà per la CavaUrpí el divendres 26 de gener de 2024. És una sala de concerts habitual per a Pla, on acostuma a exhaurir entrades.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Les núvies traïdes d'Ingrid Sala guanyen l'ESDI Fashion Show al Cruïlla
-
Cultura i oci Miki Kisenvole: "L'autoestop no és tan perillós com la gent pensa"
-
Cultura i oci 'Pirates del Carib' estrenarà la temporada del Teatre Sant Vicenç
-
Cultura i oci La temporada de tardor cultural als teatres municipals, en 5 claus
-
Cultura i oci Pere Arquillué, Jaume Madaula i Martita de Graná: tot el que sabem de la temporada cultural de tardor
-
Cultura i oci Un grup de música balcànica amb milions de seguidors aterra a Sabadell