L’associació cultural Expobars obre noves exposicions d’art a establiments de restauració de la ciutat. És el cas de l’artista M. Àngels Vilella, que inaugura aquest dijous a les 20h la col·lecció Free Cofee and Rouge a l’Estruch Bar. És un treball personal que parteix d’una taca de color a partir de la qual l’autora crea l’obra amb tinta negra.
Ver esta publicación en Instagram
“Cada peça ofereix una visió única i captivadora”, exposa l’autora, sota el sobrenom artístic d’Art of Valkyrie. Les peces estan a la venda per preus que van des dels 20 fins als 245 euros.
D’altra banda, aquest mes de febrer també s’ha unit a Expobars el Bar del Centre Cívic de la Plaça del Treball, al barri de Gràcia, amb una petita exposició de l’artista Markirrapy. També es poden trobar exposicions al Bar la Barra, a Impaktes Visuals, al Riff, al Kaguama i a Cala Boca.