ARA A PORTADA
Juan Manuel Cañizares inaugurarà el 24è Festival Internacional de Música de Sabadell
El cicle, organitzat per Joventuts Musicals de Sabadell, tindrà lloc entre el 17 de juny i l’11 de juliol
- Juan Manuel Cañizares inaugurarà el 24è Festival Internacional de Música de Sabadell
Publicat el
14 de març de 2024 a
les 15:54
El Festival Internacional de Música de Sabadell amplia, aquest any, el nombre d’espectacles i d’espais coincidint amb la Capitalitat de la Cultura Catalana i incloent a la programació noms com l’Orquestra Segle XXI, Marco Mezquida, el Quartet Mèlt o el Poètic Trio, al costat de la Coral Belles Arts de Sabadell (CBAS), la Cobla Mediterrània i l’Orquestra d’Acordions de Sabadell. El guitarrista sabadellenc Juan Manuel Cañizares serà l’encarregat d’obrir la 24a edició del festival, organitzat per Joventuts Musicals de Sabadell. Serà el 17 de juny, a les 20 h, al Teatre Principal.
El festival, que combinarà talent local i grans noms de l’escena musical, es portarà a terme del 17 de juny a l’11 de juliol i les localitats es posaran a la venda en els propers dies. A més del Teatre Principal i el pati del Casal Pere Quart, un dels espectacles d’aquest any es realitzarà al Teatre La Faràndula.
El regidor de Cultura, Carles de la Rosa, ha comentat durant la presentació que “el Festival Internacional de Música de Sabadell suposa un esforç molt important per part de Joventuts Musicals per donar impuls i contribuir a què la música en viu soni i ressoni a la nostra ciutat, amb les millors propostes possibles”. La presidenta de Joventuts Musicals de Sabadell, Joana Soler, ha explicat que per a l’entitat “és un plaer treballar per a què la musica estigui present amb el nivell musical que Sabadell mereix i més fent aquesta aportació en un any tan important com el de la Capitalitat Cultural”.
Soler ha afegit que “a Sabadell podem parlar de música en majúscules i hem d’estar orgullosos del gran nivell musical que tenim”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Armengol Trio connecta amb la natura amb instruments africans, de fang i flaures
-
Cultura i oci
Gara Roda porta 'El Firmament' al TNC: “Tantes dones en un escenari és insòlit”
-
Cultura i oci
Andrea Motis esgota entrades a la CavaUrpi dissabte
-
Cultura i oci
El festival Observa, a punt per començar tres setmanes de música al parc de Catalunya
-
Cultura i oci
Sabadell "presumirà" del mestre compositor Benet Casablancas
-
Cultura i oci
Hi ha un Observa per a cadascú: quina és la teva energia?