Ara a portada
-
-
-
Diners El sector tèxtil, dels més afectats per l'aturada elèctrica: "Estàvem en el punt més àlgid d’activitat de la fàbrica” Manel Camps
-
Sabadell FOTOS | Gran homenatge a les accions heroiques dels Mossos: "Gràcies per ser-hi sempre" Redacció
-
Castellar del Vallès El projecte constructiu del BRCat Sabadell-Castellar, en una fase "molt avançada" Marc Béjar Permanyer
Erin Hyvin tanca etapa a la CavaUrpí

- Erin Hyvin tanca etapa a la CavaUrpí

- León Guerrero
- Redactor
Publicat el 30 de setembre de 2024 a les 14:04
Actualitzat el 30 de setembre de 2024 a les 16:43
Els assistents del darrer concert a la CavaUrpí, el passat dissabte 27 de setembre, van poder gaudir del tancament d'una etapa per a l'artista sabadellenca Erin Hyvin. La cantautora s'acomiadava del seu projecte It Was All A Dream i a la vegada presentava noves composicions per un públic totalment captivat per la seva veu i la melositat de l'acompanyament, un punt clau dins de l'evolució musical de l'artista.
En les primeres actuacions, Erin sortia a l'escenari acompanyada únicament d'una guitarra acústica, el seu so s'apropava al folk-rock clàssic i s'inclinava també cap a l'estil dream pop que finalment ha establert com a fons ideal per la seva veu, un so molt més depurat gràcies a la presència del Simón Sánchez i la Clara Bosch. En les seves paraules: "Després d'un any d'haver llançat el meu EP It Was All A Dream i d'haver fet concerts en format solo, vaig sentir que el directe necessitava evolucionar. Així va sorgir la idea d'ampliar-lo a un format més gran, en aquest cas, en trio, amb la col·laboració de Simón Sánchez a la guitarra i Clara Bosch als teclats".
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Remei de Ca la Fresca: "'No som 'tontos', nosaltres també volem un tros de pastís"
-
Cultura i oci El Teatre Sant Vicenç estrena l'esbojarrada 'La diablessa'
-
Cultura i oci Una 'Carmen' moderna i amb arrels
-
Cultura i oci Tres Homes Grossos guanya el Premi Ciutat de Terrassa de Teatre 2025