Les entrades han anat volant cada vegada que s’ha obert una nova projecció del documental La Creu Alta, un barri amb ànima de poble, al Teatre Sant Vicenç per aquest dimecres. Hi ha moltes expectatives per a l’estrena de l'audiovisual, que fa un repàs de la vida passada del barri que va ser poble, amb anècdotes, referències històriques i que recull el batec veïnal del passat i present del barri.
S’han esgotat localitats per als passis de les 19 h i les 20.30 h d'aquest dimecres i, veient l’èxit, hi ha una tercera sessió a les 22 h. Es pot reservar entrada en aquest enllaç.
La peça audiovisual, dirigida pel periodista sabadellenc Xavier Rosell i amb Santiago Fletcher a la càmera i edició, s’estrenarà coincidint amb el 120è aniversari de l’annexió de la Creu Alta a Sabadell. Jaume Pont, actual president del Teatre Sant Vicenç, s’ha afegit a l’equip com a assessor i guionista.
L’entrada és gratuïta i es pot adquirir a la pàgina web del teatre. Els assistents que ho vulguin, podran comprar el documental a la sortida.