ARA A PORTADA
-
-
Sabadell "Socors... necessito aigua": el crit que ha permès rescatar un home desaparegut León Guerrero
-
-
Sabadell GRÀFICS | Pressupostos de la Generalitat 2026: què li toca a Sabadell i al Vallès? Albert Acín Serra
-
Sabadell Cuca Santos (PP): "Sabadell es mereix una nova alcaldia i estem preparats per oferir aquesta alternativa" León Guerrero
Els Pastorets de la Joventut de la Faràndula tornen a escena aquest dissabte
Cultura i oci
El muntatge repeteix la direcció col·legiada de l’any passat i estrena nous intèrprets per a molts dels personatges
- Els Pastorets de la Joventut de la Faràndula tornen a escena aquest dissabte
Publicat el
19 de desembre de 2024 a
les 17:49
Actualitzat el
20 de desembre de 2024 a les
16:14
La Joventut de la Faràndula estrena aquest dissabte una nova temporada d’Els Pastorets, el muntatge més emblemàtic i representat de la formació, i també el que, globalment, més públic aporta al conjunt de la temporada. La producció torna a escena amb el mateix equip de direcció estrenat l’any passat que, d’aquesta manera, ha pogut completar la nova mirada que es volia donar a l’obra de Josep M. Folch i Torras. Els Pastorets de la Joventut de la Faràndula es representaran en vuit ocasions al Teatre la Faràndula de Sabadell: els dies 21, 22, 26, 28 i 29 de desembre de 2024 i 1, 11 i 12 de gener de 2024, sempre a les 18.00.
Les entrades ja es poden comprar a la plataforma de venda d’entrades dels teatres municipals de Sabadell. A hores d’ara, ja s’ha venut més d’un 70 per cent de l’aforament disponible pel conjunt de les funcions, cosa que demostra la vigència tradicional d’aquest clàssic nadalenc de Josep M. Folch i Torres que la Joventut de la Faràndula converteix en un espectacle de grandíssim format. La producció compta amb una extensa escenografia, una banda sonora pròpia i més de 150 intèrprets de totes les edats distribuïts en dos repartiments que s’alternen les representacions.
La temporada passada, sis de les vuit funcions es van realitzar amb les entrades exhaurides i la proposta va aconseguir 6.800 espectadors.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Joan Carreras interpreta els neguits de Shakespeare que avui dia pots trobar a 'X'
-
Cultura i oci
"Vivim en un bucle mental. El primer pas és prendre’n consciència"
-
Cultura i oci
Els escriptors de Sabadell triomfen en els grans premis literaris del país
-
Cultura i oci
Arriba a l'Imperial 'Eva i Bea', el film independent que ha fet miracles amb només 10.000 euros
-
Cultura i oci
'La Sireneta' de Joventut de la Faràndula conquesta Madrid als Premis OFF
-
Cultura i oci
Laura Andrés: "El dolor passa, estem programats per a la vida"