ARA A PORTADA
El Festival Dansa Metropolitana tornarà a fer ballar Sabadell
L'Estruch, la Faràndula i laSala acolliran espectacles entre el 13 i el 30 de març

- El Festival Dansa Metropolitana tornarà a fer ballar Sabadell
Publicat el 06 de març de 2025 a les 11:26
Sabadell serà una de les dotze ciutats que participarà del 13 al 30 de març en la vuitena edició de Dansa Metropolitana, el festival de referència que omplirà els teatres, els carrers i els espais singulars de la ciutat amb propostes coreogràfiques de primer nivell. Sabadell reforça el seu compromís amb la dansa com a expressió artística i eina de cohesió social, oferint una programació que destaca per la seva amplitud i diversitat, adreçada a tots els públics.
El programa a la nostra ciutat inclou espectacles de dansa contemporània, urbana i clàssica, a més d’activitats gratuïtes a l’espai públic i propostes pedagògiques pensades per apropar la dansa als instituts i crear nous públics. La plaça de l’Argub serà un dels escenaris destacats de la programació a l’aire lliure, amb actuacions gratuïtes incloses dins el projecte Vibracions, eix temàtic d’aquesta edició. Vibracions explora el vincle entre cos i so, implicant alumnes de centres de dansa de Sabadell en un treball col·lectiu que combina música i moviment.
A Sabadell hi ha tres equipaments on es podran veure les propostes de sala: L’Estruch (Els dies raros, de Les del Pícnic, Coplas i Haikus, de Rosa Muñoz i Monica Muntaner, Romeo & Carmen, de Kadia Faraux), La Faràndula (Carmina Burana, de Factoria de dansa) i laSala (Be Soul Fest 2025, de Soul Headquarters) que mostraran la riquesa i pluralitat de la dansa actual.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Maria Flora, la ‘Mutter’ catalana
-
Cultura i oci Els joves perden la sort, guanya el totalitarisme
-
Cultura i oci El Certamen Coreogràfic portarà peces que sedueixen el cor i fan pensar el cap, a l’Estruch
-
Cultura i oci L'òpera que trenca "la barrera mental" i acosta Wagner als joves
-
Cultura i oci Genís Roca presentarà 'La revolució inevitable' a la Llar del Llibre
-
Cultura i oci Pablo Batalla: "El K2 era la muntanya mortífera, ara la gent hi beu Moët Chandon"