ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell commemora els 50 anys de la recuperació de la Diada: "Hi havia un silenci imposat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell FOTOS | Una seixantena d'ofrenes florals al parc de Catalunya per la Diada Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Illa reivindica Catalunya com "un sol poble" amb motiu de la Diada: "A casa nostra l'odi no hi té cabuda" Redacció
-
-
Sabadell Sabadell manté viva la memòria de Salvador Allende 53 anys després del cop d’estat a Xile León Guerrero
El Festival Dansa Metropolitana tornarà a fer ballar Sabadell
Cultura i oci
L'Estruch, la Faràndula i laSala acolliran espectacles entre el 13 i el 30 de març
- El Festival Dansa Metropolitana tornarà a fer ballar Sabadell
Publicat el
06 de març de 2025 a
les 11:26
Sabadell serà una de les dotze ciutats que participarà del 13 al 30 de març en la vuitena edició de Dansa Metropolitana, el festival de referència que omplirà els teatres, els carrers i els espais singulars de la ciutat amb propostes coreogràfiques de primer nivell. Sabadell reforça el seu compromís amb la dansa com a expressió artística i eina de cohesió social, oferint una programació que destaca per la seva amplitud i diversitat, adreçada a tots els públics.
El programa a la nostra ciutat inclou espectacles de dansa contemporània, urbana i clàssica, a més d’activitats gratuïtes a l’espai públic i propostes pedagògiques pensades per apropar la dansa als instituts i crear nous públics. La plaça de l’Argub serà un dels escenaris destacats de la programació a l’aire lliure, amb actuacions gratuïtes incloses dins el projecte Vibracions, eix temàtic d’aquesta edició. Vibracions explora el vincle entre cos i so, implicant alumnes de centres de dansa de Sabadell en un treball col·lectiu que combina música i moviment.
A Sabadell hi ha tres equipaments on es podran veure les propostes de sala: L’Estruch (Els dies raros, de Les del Pícnic, Coplas i Haikus, de Rosa Muñoz i Monica Muntaner, Romeo & Carmen, de Kadia Faraux), La Faràndula (Carmina Burana, de Factoria de dansa) i laSala (Be Soul Fest 2025, de Soul Headquarters) que mostraran la riquesa i pluralitat de la dansa actual.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Les anècdotes dels catalans, convertides en una comèdia
-
Cultura i oci
El talent de Sabadell assalta la temporada teatral de Barcelona
-
Cultura i oci
Mor l'actor, director i poeta Manel Dueso als 73 anys
-
Cultura i oci
Sabadell sintonitza amb 31 FAM
-
Cultura i oci
"Més xops però més vius" amb l’espectacle de Doctor Prats
-
Cultura i oci
FOTOS | La Banda de Música de Sabadell porta el so de la cobla a la plaça de Sant Roc